Απαραίτητα τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης για τους Διευθύνοντες Συμβούλους

Παρασκευή 17 Μαΐου, 2013

Σε μια πρόσφατα δημοσιευμένη μελέτη, η Weber Shandwick διαπίστωσε ότι η πλειοψηφία των στελεχών θέλουν οι Διευθύνοντες Σύμβουλοί τους να χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Οι λόγοι που συμβαίνει αυτό είναι πολυάριθμοι, αλλά η μελέτη επικεντρώνεται σε τρεις βασικούς άξονες: την επικοινωνία, τη φήμη και τα επιχειρηματικά αποτελέσματα. Η Weber Shandwick συνεργάστηκε με το συνεργάτη της, την KRC Research, για να ερευνήσει 630 ανώτερα στελέχη από όλο τον κόσμο. Το 76% των στελεχών πιστεύουν ότι είναι καλή ιδέα να χρησιμοποιούν οι Διευθύνοντες Σύμβουλοι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από τους Διευθύνοντες Συμβούλους είναι απαραίτητη, επειδή τους επιτρέπει να διηγούνται τα νέα της εταιρείας τους.

Είτε πρόκειται για την ιστοσελίδα της εταιρείας, τον ιστοχώρο είτε για τα προσωπικά τους κανάλια μέσων κοινωνικής δικτύωσης, η ίδια η πράξη της διήγησης της ιστορίας τούς παρέχει τη δυνατότητα να ασκούν υψηλό βαθμό επιρροής στη συζήτηση σχετικά με την επιχείρησή τους, τόσο εσωτερικά όσο και εξωτερικά, καθώς και να συνδιαλέγονται με τους εργαζόμενους και το ευρύ κοινό.

Η μελέτη περιλαμβάνει επίσης έναν οδηγό με τα βασικά χαρακτηριστικά των Διευθυνόντων Συμβούλων που δραστηριοποιούνται περισσότερο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σε μια ενότητα με τίτλο οι «Επτά Συνήθειες των Πιο «Κοινωνικοποιημένων» Διευθυνόντων Συμβούλων».

Διαβάστε την πλήρη μελέτη εδώ: «Κοινωνικοί» Διευθύνοντες Σύμβουλοι: Τα στελέχη τα διηγούνται όλα

Δείτε τα βίντεό μας στα οποία αναλύονται τα βασικά θέματα της μελέτης:

πληροφοριακό γράφημα:

Social_CEO-Infographic