Στην «Advertising Age’s 2014 Agency A-List» η Weber Shandwick

Δευτέρα 03 Φεβρουαρίου, 2014

Η Weber Shandwick έλαβε σήμερα τον τίτλο «Advertising Age’s 2014 Agency A-List», μια διάκριση που απονέμεται στους κορυφαίους καινοτόμους αυτού του κλάδου και υποκινητές της ανάπτυξης. Σχετικά με τους οργανισμούς που έλαβαν την τιμητική διάκριση «Α-List», η Ad Age δήλωσε ότι «Κατέκτησαν πολυπόθητους λογαριασμούς, επινόησαν τις λαμπρότερες ιδέες, και το πιο σημαντικό, απέφεραν πραγματικά επιχειρηματικά αποτελέσματα στους πελάτες τους.»

Καθώς είναι η μόνη εταιρεία δημοσίων σχέσεων που καταρτίζει τη λίστα «A-List» με τους καινοτόμους του κλάδου, η Advertising Age επεσήμανε ότι η κυκλοφορία του Mediaco, μιας λύσης δημοσιοποίησης εμπορικών επωνυμιών βάσει διαδικτυακού περιεχομένου που μετατρέπει τις εταιρείες σε δίκτυα μέσων ενημέρωσης, «εκτόξευσε την εταιρεία πέραν των παραδοσιακών ορίων του τομέα των δημοσίων σχέσεων».

Ο οργανισμός επίσης επαινέθηκε για το συνεργατικό εργατικό δυναμικό του στις ομάδες πρακτικής, αναφορικά με την Element Scientific Communications (Ομάδα Επιστημονικής Επικοινωνίας) της Weber Shandwick, μια κορυφαία ομάδα του κλάδου που αποτελείται από κατόχους διδακτορικών στον τομέα τους, δημοσιογράφους και συντάκτες που υποκινούν την αλλαγή μέσω της επιστήμης. Η Advertising Age επεσήμανε επίσης τις καινοτόμες εκστρατείες πελατών του οργανισμού, συμπεριλαμβανομένων των «αναθέσεων ψηφιακών διαφημίσεων που είναι συνήθως κατάλληλες για δημιουργικά ή ψηφιακά καταστήματα,» συμπεριλαμβανομένης της εκστρατείας «Share the Joy» (Μοιραστείτε τη χαρά) της Fisher-Price και της διαδικτυακής διαφημιστικής εκστρατείας της Diet Pepsi για «Check Out» με τον ηθοποιό Josh Duhamel.

«Η Weber Shandwick διευρύνει τα όρια του τομέα των δημοσίων σχέσεων και κατά τη διάρκεια αυτής της διαδικασίας αναζωπυρώνει το δημιουργικό πάθος δημιουργώντας και αναπτύσσοντας νέες πλατφόρμες και καλλιεργώντας και προσελκύοντας ποικίλα ταλέντα, με αποτέλεσμα δημιουργικές εκστρατείες υψηλού αντίκτυπου για τους πελάτες», δήλωσε ο Andy Polansky, Διευθύνων Σύμβουλος της Weber Shandwick. «Η «Advertising Age A-List» είναι μια εξαιρετική τιμητική διάκριση που αντανακλά τον τρόπο διεύθυνσης του κλάδου, αψηφώντας το «status quo» και παρέχοντας καινοτόμες σκέψεις και επιχειρηματικές λύσεις στους πελάτες μας. Εκτιμούμε τους πελάτες μας για τη συνεχή συνεργασία τους, ενώ η ταλαντούχα ομάδα μας από επαγγελματίες προσφέρει καθημερινά τις καλύτερες επιδόσεις της για την ικανοποίησή τους».

Κατά την απονομή του τίτλου «2014 A-List» στην Weber Shandwick, η Advertising Age επεσήμανε, επίσης, την προνοητική ομάδα καινοτομιών του οργανισμού, που πρόσφατα ανέπτυξε το wpForGlass, μια πρόσθετη λειτουργία για το WordPress που οι χρήστες του Google Glass μπορούν να χρησιμοποιήσουν για τις δημοσιεύσεις τους στους ιστοχώρους του WordPress και που τώρα αναπτύσσεται ως εφαρμογή για τους πελάτες.

Κάντε κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο για να διαβάσετε περισσότερα για την Weber Shandwick και τον τίτλο «2014 Ad Age Agency A-List».