Από την έρευνα στην πραγματικότητα: Τρία χρόνια εφαρμογής της «Επιστήμης του Engagement»

Τετάρτη 16 Σεπτεμβρίου, 2015

Tο 2012, στην έρευνά μας για την «Επιστήμη του Engagement» καταγράψαμε την άποψη τριων κορυφαίων ακαδημαϊκών προκειμένου να ταυτοποιήσουμε τις θεμελιώδεις αρχές του engagement. Από τότε, έχουμε συνεργαστεί στενά με την Canvas 8 σε θέματα που αφορούν insights πρακτικών συμπεριφοράς και την αδερφή εταιρεία ερευνών KRC ώστε να αναπτύξουμε μία ποσοτική μεθοδολογία που να μας βοηθά να μετράμε πώς brands, θέματα, εργαζόμενοι, ακόμα και πόλεις συνδέονται (engage) με τα κοινά τους, σύμφωνα με τα 19 στοιχεία και τις 10 αρχές του engagement που ταυτοποιήθηκαν στην βραβευμένη αρχική έρευνα.

Από τότε εντρυφήσαμε περισσότερο στην «Επιστήμη του Engagement» και τη χρησιμοποιήσαμε ως βάση σε άλλα projects, μοντέλα και έρευνες προς όφελος των πελατών μας. Το report μας για τη Science of Ingagement για παράδειγμα, το οποίο δημοσιεύτηκε το 2014, κατέγραψε τα insights αναφορικά με το πώς οι εργοδότες μπορούν να συνδέονται αποτελεσματικά (engage) με τους εργαζομένους τους.

Τις επόμενες τρεις εβδομάδες θα δημοσιεύσουμε στο  EMEA blog μας τέσσερις εκθέσεις που θα ρίχνουν φως σε κάποιες άλλες εφαρμογές της «Επιστήμης του Engagement» και θα αναδείξουν κάποια από τα πλέον ενδιαφέρονται πράγματα που μάθαμε για το engagement τα προηγούμενα δύο χρόνια. Η εισαγωγή δημοσιεύεται σήμερα και μπορείτε να τη δείτε εδώ.

Αν οι εκθέσεις σάς προκαλούν την περιέργεια και θέλετε να μάθετε περισσότερα για την «Επιστήμη του Engagement» και το πώς σχετίζεται με συγκεκριμένους τομείς, brands ή βιομηχανίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον  Adam Mack, Chief Strategy Officer της Weber Shandwick EMEA. Έχουμε ακόμα περισσότερα να σας δείξουμε.