Η ισότητα των φύλων σε κορυφαίες εταιρικές θέσεις

Τρίτη 20 Οκτωβρίου, 2015

Νέα παγκόσμια έρευνα ανάμεσα σε senior executives δείχνει ότι η δέσμευσή τους αναφορικά με την ισότητα των φύλων σε C-Suite (επίπεδο Chief) είναι αδύναμη. Θα γίνει η ισορροπία των φύλων ο νέος καθοριστικός παράγοντας για την εταιρική φήμη;

Για να κατανοήσουμε καλύτερα πώς οι εταιρείες μπορούν να ανοίξουν σε μεγαλύτερο βαθμό στις γυναίκες την πόρτα προς τις C-Suite θέσεις και κατά συνέπεια να εκμεταλλευθούν τη διαφορετικότητα των προοπτικών που γυναίκες-leaders προσδίδουν σε αυτές, η Weber Shandwick και η KRC Research χορήγησαν την έρευνα με τίτλο «Gender Equality in the Executive Ranks: A Paradox — The Journey to 2030», την οποία διεξήγε το Economist Intelligence Unit (EIU). Η έρευνα έγινε σε 327 executives από 55 αγορές παγκοσμίως. Στη Weber Shandwick πιστεύουμε ότι η ισότητα των φύλων είναι ένας αναδυόμενος οδηγός της εταιρικής φήμης, ο οποίος θα αποκτήσει μεγαλύτερη δύναμη τα επόμενα χρόνια.

Σύμφωνα με την έρευνα σχεδόν τρεις στους τέσσερις (73%) executives παγκοσμίως πιστεύουν ότι η ισότητα μεταξύ των φύλων σε C-Suite επίπεδο θα επιτευχθεί έως το 2030. Ωστόσο οι περισσότεροι C-level executives αναφέρουν ότι οι εταιρεία τους δεν έχει ορίσει συγκεκριμένους στόχους προκειμένου να πετύχει το αποτέλεσμα αυτό. Μόνο των 39% αναφέρει ότι η διαφορετικότητα των φύλων σε επίπεδο senior management αποτελεί εταιρική προτεραιότητα. Έτσι βρίσκεται στην 7η θέση ανάμεσα σε 10 προτεραιότητες.

Η έρευνα Gender Equality in the Executive Ranks: A Paradox – The Journey to 2030 ταυτοποιεί δυνάμεις που προωθούν την ισότητα των φύλων ψηλότερα στην ατζέντα της ηγεσίας των εταιρειών και δυνάμεις που εμποδίζουν τις εταιρείες να πετύχουν ισορροπία ανάμεσα στα φύλα. Επιπλέον, εξετάζει τους ρόλους εταιρειών και ηγετικών στελεχών που πρωτοπορούν, τοποθετώντας τη διαφορετικότητα των φύλων ως πραγματικότητα στο senior management. Πρόκειται για τους Gender Forward Pioneers (GFPs). Το report παρέχει οδηγίες για επίτευξη ισότητας μεταξύ των φύλων – ένα πλαίσιο δράσεων για να δημιουργηθεί μία «gender-forward» φήμη.

Εδώ μπορείτε να βρείτε την έρευνα.

Συμπληρωματικά σε αυτή, δημιουργήσαμε το Weber Shandwick GFP 2015 Index, το οποίο μετρά το ποσοστό επιτυχίας ισότητας φύλων των εταιρειών του Fortune Global 100. Σύμφωνα με αυτό, το 2015 μόνο το 12,5% των senior leaders των 100 κορυφαίων εταιρειών παγκοσμίως είναι γυναίκες.