Η Gail Heiman και ο Chris Perry στη σκηνή του Web Summit 2019

Τετάρτη 13 Νοεμβρίου, 2019

Για τρίτη συνεχή χρονιά, η Πρόεδρος και Διευθύνουσα Σύμβουλος της Weber Shandwick, Gail Heimann, ηγήθηκε σημαντικών συζητήσεων σχετικά με το μέλλον του marketing στο Web Summit στη Λισαβόνα.

Στην παρουσίασή της «the Future Societies stage» η Heimann διερεύνησε εάν η υπερ-αποτελεσματική και ‘αμείλικτη’ επαγγελματική διερεύνηση όλων των πραγμάτων απειλεί ή διατηρεί την ανθρωπότητα – και πώς μπορούμε τελικά να αναζητήσουμε καινοτομία χωρίς να την θέσουμε σε κίνδυνο.

Συμμετείχε επίσης και φέτος στο πάνελ του επίσης στο Center Stage με θέμα “Μάρκετινγκ το 2020”, μαζί με τον Chief Marketing Officer της Burger King Fernando Machado και την Chief Marketing Officer της Automobili Lamborghini Katia Bassi.

Ο Chief Innovation Officer, Chris Perry, μίλησε επίσης στη νέα Corporate Innovation Summit του συνεδρίου. Ο Perry συμμετείχε στο πάνελ “Tech secrets of the superbrands”. Μαζί με τους συμμετέχοντες P&G Global Chief Technology Officer Alan Boehme και Wolff Olins CEO Sairah Ashman, ο Perry διερεύνησε τον κόσμο των superbrands και τις τεχνολογίες που τους επιτρέπουν να συνδεθούν με το κοινό τους.