Η social impact team της Weber Shandwick παρουσιάζει το τρίτο Innovation Trends Report: Purpose-Driven Data

Παρασκευή 16 Σεπτεμβρίου, 2016

Η «Social Impact», η παγκόσμια ομάδα της Weber Shandwick, η οποία εργάζεται εκεί που συναντώνται η εταιρική κοινωνική ευθύνη, η βιωσιμότητα και τα κοινωνικά ζητήματα, συνεχίζει τη διερεύνηση των βασικών macro τάσεων που διαμορφώνουν το μέλλον των κοινωνικών επιπτώσεων με την ανακοίνωση του νέου της report Purpose-Driven Data report.

Αυτό το τρίτο από τα πέντε report της σειράς ανακαλύπτει πώς οι οργανισμοί μπορούν να μοχλεύσουν καλύτερα στοχευμένα analytics, και να πετύχουν κοινωνικούς στόχους μέσω στρατηγικής επικοινωνίας και storytelling που βασίζεται σε συγκεκριμένα δεδομένα.

Το report, το οποίο εισάγει την έννοια των impact engineers, επιστημόνων που συνδυάζουν τη γνώση της επιστήμης και της επικοινωνίας με την αντίληψη του κοινωνικού αντικτύπου, της παγκόσμιας βιώσιμης ανάπτυξης και των αντίστοιχων τάσεων,  μπορείτε να το βρείτε εδώ.

Περισσότερα για το Impact work, εδώ.

Η σειρά των Innovation Trends Report:

networked-smart-cities Networked Smart Cities: How we source and scale innovations to ensure cities provide a vibrant, equitable, sustainable, livable environment for inhabitants. Download report (Οκτώβριος 2015)
 always-on-trans Always-On Transparency: How forward-thinking organisations continually share the failures, lessons and insider perspectives behind impact results.Download report (Φεβρουάριος 2016)
 purpose-data Purpose-Driven Data: How we realise the potential for better data analysis and insights that inform solutions and advances for society. Download report (Σεπτέμβριος 2016)
 crowdsourcing Conscious Crowdsourcing: How organisations harness the expertise of those in the virtual network who are best equipped to solve a particular challenge.
 global-economies Inclusive Global Economies: How we can overcome the consequences of the global wealth imbalance to ensure access to health, education and opportunity for all.