Η Weber Shandwick αναδείχθηκε «2014 Global Agency of the Year»

Τετάρτη 01 Οκτωβρίου, 2014

Η Weber Shandwick, πρωτοπόρος PR Agency σε παγκόσμιο επίπεδο, αναδείχθηκε από το Holmes Report ως «2014 Global Agency of the Year». Το Holmes Report επεσήμανε τη «συνεπή γεωγραφική αρτιότητά της» και επιπροσθέτως την υπεραπόδοση της εταιρείας στην αγορά. Επίσης, ειδική αναφορά έγινε και στις καινοτόμες digital δυνατότητες της εταιρείας, συμπεριλαμβανομένου του βραβευμένου «Mediaco», το οποίο προσφέρει άρτιες δυνατότητες δημοσίευσης και διανομής περιεχομένου.

 

Οι βραβευθέντες επιλέγονται από τους συντάκτες της έκδοσης βάσει κριτηρίων που αντλούν από πληροφορίες που συλλέγονται μέσω της Agency Report Card και των διαδικασιών για τις βραβεύσεις ανά περιοχή.

Η Weber Shandwick αναδείχθηκε επίσης Agency of the Year από το Holmes Report στη Β. Αμερική και στην Asia Pacific.

 

«Αυτό το βραβείο είναι μια απόδειξη της κουλτούρας συνεργασίας μέσα στη Weber Shandwick και του καινοτόμου έργου της, σε όλο το παγκόσμιο δίκτυο μας», δήλωσε ο Andy Polansky, CEO της εταιρείας.

«Εκτιμούμε την ισχυρή υποστήριξη των ομάδων μας και των πελατών με τους οποίους συνεργαζόμαστε σε όλο τον κόσμο».

 

Η δέσμευση της Weber Shandwick στη «δημιουργική αριστεία», παγκοσμίως, ενισχύθηκε νωρίτερα μέσα στη χρονιά και από την απόκτηση της Prime, μίας βραβευμένης δημιουργικής PR Agency στη Σουηδία.

Επιπροσθέτως, η βράβευση ανέδειξε το ισχυρό επιχειρησιακό portfolio της Weber Shandwick ανά τον κόσμο, καθώς και την «εντυπωσιακή» ηγετική ομάδα της.

 

Το «Global Agency of the Year» ήταν ένα από τα βραβεία του χώρου που κατέκτησε η εταιρεία, μέσα στο 2014. Ανάμεσα σε αυτά, ήταν η μοναδική PR firm στην Advertising Age Agency A-List, ενώ επίσης κατέκτησε Gold, Silver και Bronze PR Lions στο Φεστιβάλ Δημιουργικότητας των Καννών. Παράλληλα, η Weber Shandwick έλαβε το βραβείο «Holmes Report In 2 SABRE» ως η μεγαλύτερη καινοτόμος Agency – Digital/Integrated για το Mediaco, καθώς και τα βραβεία «Mumbrella’s APAC PR Network of the Year», «PRWeek’s Greater China PR Consultancy of the Year» και συμπεριλήφθη στη λίστα των κορυφαίων «U.K. Business Super brands». Επίσης, η εταιρεία κατέκτησε τρία «2014 CLIO Healthcare Awards» για καινοτόμες καμπάνιες στο χώρο της Υγείας τις οποίες πραγματοποίησε σε συνεργασίες με πελάτες της.