Η Weber Shandwick αναδείχθηκε 2019 Holmes Report Global Agency of the Year

Πέμπτη 07 Νοεμβρίου, 2019

H Weber Shandwick αναδείχθηκε Global Agency of the Year του The Holmes Report’s στα 2019 Global SABRE Awards. Είναι η τέταρτη φορά σε έξι χρόνια η εταιρεία έχει αναγνωριστεί με την κορυφαία τιμή του The Holmes Report.

“Η εταιρία μας είναι βαθιά αφοσιωμένη στη δημιουργία λύσεων για τους συνεργάτες μας που όχι μόνο αντιμετωπίζουν τα πιεστικά ζητήματα της εποχής μας, αλλά και επηρεάζουν την πραγματική αλλαγή μέσω data-led, purpose-driven εργασίας,” δήλωσε η πρόεδρος και CEO της Weber Shandwick Gail Heimann. “Η αναδείξή μας και φέτος ως Agency of the Year αντικατοπτρίζει τις διαρκείς προσπάθειες των ανθρώπων και των συνεργατών μας για να πετύχουμε στην αποστολή μας. Αυτή η τιμή ανήκει σε όλους τους. ”

Το ετήσιο πρόγραμμα των SABRE Awards τιμά τις κορυφαίες εταιρίες δημοσίων σχέσεων σε περιφερειακό επίπεδο, όλο το χρόνο, και κορυφώνεται με τα Παγκόσμια Βραβεία SABRE. Η Weber Shandwick έχει αναδειχθεί επίσης Global Agency of the Year by The Holmes Report  το 2017, το 2015 και το 2014. Νωρίτερα μέσα στη φετινή χρονιά, η Weber Shandwick αναδείχθηκε Asia-Pacific Regional PR Consultancy of the Year (Large), Consultancy of the Year στο Mexico και στην περιοχή της Γαλλίας και της Benelux, και επίσης ήταν η «Most Admired PR Agency» στη λίστα του The Holmes Report Influence 100.

Firm and Client Partners Recognised Among Top 40 Campaigns

Weber Shandwick was also presented with two Global SABRE awards for campaigns with client partners Bud Light and Iceland Foods, which were both recognised among the top 40 global campaigns of the year.

Η Weber Shandwick βραβεύθηκε επίσης με δύο Global SABRE awards για εκστρατείες με τους συνεργάτες των πελατών Bud Light και Iceland Foods, οι οποίες και οι δύο κατετάγησαν μεταξύ των κορυφαίων 40 παγκόσμιων εκστρατειών του έτους.

Για δεύτερη συνεχή χρονιά η Weber Shandwick αναγνωρίστηκε για τη δουλειά της για την Iceland Foods – φέτος κερδίζοντας ένα βραβείο SABRE για το The Christmas Advert That Never Was, μετατρέποντας τη διαφήμιση Χριστουγέννων που εστιάζει στο περιβάλλον σε μία earned media campaign

Το 2018, ο Weber Shandwick κέρδισε το βραβείο Platinum SABRE με την Iceland Foods, για την #toocoolforπλαστική εκστρατεία.

Με την Bud Light, η 3PM Agency / Weber Shandwick διακρίθηκε για το Victory Fridge, μια εκστρατεία που τιμούσε τους Cleveland Browns και τη θέση τους στη National Football League (NFL), δημιουργώντας ειδική έκδοση Bud Lights.

Νωρίτερα φέτος, η 3PM Agency / Weber Shandwick κέρδισε δύο Cannes Lions και τρία Clio awards για την εκστρατεία με την Bud Light.

 

Εξερεύνηση των επιπτώσεων της τεχνολογίας στην ανθρωπότητα στο # PRovoke19

Στην ετήσια διάσκεψη PRovoke Global PR του The Holmes Report, η πρόεδρος και CEO της Weber Shandwick, Gail Heimann, συντόνισε πάνελ με θέμα “Team Public Relations: Pro-human or not so much?”  – μια συζήτηση που διερεύνησε εάν η αναζήτηση καινοτομίας και αποτελεσματικότητας είναι βιώσιμη ή απειλεί την ανθρωπότητα . Στο session συμμετείχε ο Chief Innovation Officer της Weber Shandwick Chris Perry και ο συγγραφέα, podcaster, και influential thought leader Doug Rushkoff.