Η Weber Shandwick απέσπασε τρεις βραβεύσεις στα Διεθνή Βραβεία του PR Week

Πέμπτη 15 Μαΐου, 2014

Στην πρώτη διοργάνωση των Διεθνών Βραβείων του PR Week, τα οποία απονέμονται για το πιο «μεταμορφωτικό» έργο παγκοσμίως σε πολυάριθμες περιοχές, η Weber Shandwick και οι πελάτες της απέσπασαν τρία σημαντικά βραβεία για τις διεθνείς εκστρατείες πελατών.

Είτε πρόκειται για το πρωτοποριακό δημιουργικό περιεχόμενό της, όπως η διαφημιστική εκστρατεία «Free the Creative» της iStock από την Getty Images που απέσπασε το βραβείο Εκστρατεία Ανάπτυξης Εμπορικού Σήματος Προϊόντος της Χρονιάς είτε για τη θετική συνεισφορά της τόσο στους πελάτες όσο και στις κοινωνίες μας μέσω του υψηλού αντίκτυπου έργου της, όπως η συνεργασία με το Ίδρυμα των Ηνωμένων Εθνών «#GivingTuesday», για την οποία απέσπασε το βραβείο Μη Κερδοσκοπική Εκστρατεία της Χρονιάς, είτε για την υποστήριξή της σε μια πόλη κατά τη διάρκεια του ταξιδιού της προς την κορυφή της παγκόσμιας σκηνής, όπως το έργο της με την Επιτροπή Διεκδίκησης των Ολυμπιακών Αγώνων 2020 του Τόκιο για το οποίο απέσπασε το βραβείο Καλύτερη Εκστρατεία Δημοσίου Τομέα της Χρονιάς, η Weber Shandwick σίγουρα συμμετέχει παντού ενεργά. Πάντα.

Πράγματι οφείλουμε πολλές ευχαριστίες στους πελάτες και τις ομάδες μας.