Η Weber Shandwick εγκαινιάζει το MEDIACO

Τετάρτη 27 Μαρτίου, 2013

ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ, 27 Μαρτίου 2013 – Η Weber Shandwick ανακοίνωσε τη δημιουργία του MEDIACO, μιας νέας μονάδας δημιουργίας και διανομής περιεχομένου που έχει κατασκευαστεί για την παροχή ολοκληρωμένης προσέγγισης σχετικά με τη δημοσιοποίηση της εμπορικής επωνυμίας.

Το MEDIACO συνδυάζει πρώτης τάξεως συντακτικό σχεδιασμό και παραγωγή, αναδυόμενη τεχνολογία ενώ καταβλήθηκαν πολλά δολάρια στα μέσα μαζικής ενημέρωσης για την υποστήριξη της διανομής και της ανακάλυψης του περιεχομένου. Ο Jason Wellcome έχει διοριστεί ως ο γενικός διευθυντής της μονάδας. Θα συνεργαστεί στενά με τον επικεφαλής του ψηφιακού τομέα σε διεθνές επίπεδο της Weber Shandwick, τον Chris Perry, με σκοπό την καθοδήγηση των καθημερινών εργασιών, καθώς και την ανάπτυξη πρακτικών.

Η κυκλοφορία του MEDIACO προηγήθηκε από την εστίαση της Weber Shandwick, κατά τη διάρκεια των τελευταίων ετών, στην παροχή συμβουλών σχετικά με τη διαχείριση της αλλαγής που είναι αναγκαία για παγκόσμιους οργανισμούς με σκοπό την παραγωγή και τη διανομή των μέσων ενημέρωσης, καθώς και τη δοκιμή και βελτίωση νέων πρακτικών περιεχομένου για τη στήριξη της δημιουργίας εμπορικού σήματος και την προστασία της φήμης. Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το έργο για τη δημιουργία της λύσης MEDIACO παρέχονται στην ιστοσελίδα: http://mediaco.webershandwick.com.

«Ενώ η ύπαρξη σαφούς περιεχομένου έχει καταστεί καίριο θέμα σε όλο τον κλάδο του μάρκετινγκ και των μέσων ενημέρωσης, αυτό που είναι λιγότερο κατανοητό είναι πόσο εξειδικευμένη και πολύπλοκη μπορεί να είναι η λειτουργία ενός νέου μοντέλου μέσων ενημέρωσης, ειδικά ενός μοντέλου που απαιτεί τόσο ευρεία όσο και βιώσιμη προσέγγιση», δήλωσε ο Wellcome. «Αυτό που προσφέρει το MEDIACO είναι μια διατερματική λύση που δεν βασίζεται στη θεωρία, αλλά σε ένα δοκιμασμένο, τελειοποιημένο και επικυρωμένο πρόγραμμα μέσω πολυάριθμων προγραμμάτων πελατών που έχουμε αναπτύξει και εκτελέσει».

Η επιτυχία της εταιρείεας όσον αφορά στη δημιουργία λειτουργιών πολυμέσων για τους πελάτες βασίζεται στο δίκτυο ποικίλλων ταλέντων της επιχείρησης καθώς και στη σφυρηλάτηση των σχέσεων με συνεργάτες στον τομέα του περιεχομένου υπεραιχμής. Η μονάδα θα ξεκινήσει σε παγκόσμιο επίπεδο με 100 + ειδικούς που καλύπτουν ένα απαιτούμενο φάσμα επιστημονικών κλάδων για την παροχή περιεχομένου πλήρους εξυπηρέτησης, συμπεριλαμβανομένων: των σχεδιαστών της εμπορικής επωνυμίας, των συντακτών, των σχεδιαστών βάσει εμπειρίας του χρήστη, των συγγραφέων, των εμπειρογνωμόνων σε θέματα βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης, των σχεδιαστών πολυμέσων, των παραγωγών και άλλων. Αυτή η μονάδα υποστηρίζεται μέσω μιας νέας συνεργατικής τεχνολογίας που περιλαμβάνει τα καλύτερα στην κατηγορία τους συστήματα όσον αφορά την ανάπτυξη του περιεχομένου και του χώρου ανακάλυψης, συμπεριλαμβανομένων των Adaptly, Contently, Outbrain και Tongal. Αυτές οι επιχειρήσεις συνεργάζονται με την MEDIACO με σκοπό την παροχή εξειδικευμένων επιχειρησιακών δυνατοτήτων, καθώς και την πρόσβαση σε τεχνολογικές πλατφόρμες που βοηθούν στην παραγωγή και τη διανομή του περιεχομένου.

«Ο λόγος για τον οποίο η χρήση της εμπορικής επωνυμίας ως μέσο ενημέρωσης έχει καταστεί μείζον θέμα εμπορικής προώθησης είναι ο εξής: Η τεχνολογία έχει επαναπρογραμματίσει τις συνήθειες μας όσον αφορά στα μέσα ενημέρωσης. Με τη σειρά τους, οι παραγωγοί των μέσων ενημέρωσης όλων των ειδών, συμπεριλαμβανομένων των εταιρειών, πρέπει να επαναπρογραμματίσουν την εμπειρία του χρήστη για την ανακάλυψη και την κοινοποίηση του περιεχομένου τους», δήλωσε ο Chris Perry, επικεφαλής του διεθνούς τμήματος ψηφιακών μέσων της Weber Shandwick. «Δεν είναι εύκολο, αλλά υπάρχουν σαφείς χάρτες πορείας, καθώς και καταπληκτικά συνεργαζόμενα δίκτυα τα οποία πρέπει να αξιοποιήσουμε και να αναπτύξουμε.

Λήψη του πλήρους δελτίου τύπου εδώ