Η Weber Shandwick και οι πελάτες της κερδίζουν υψηλές διακρίσεις στο Διεθνές Φεστιβάλ Δημιουργικότητας «Cannes Lions»

Δευτέρα 24 Ιουνίου, 2013

Η Weber Shandwick ήταν η μόνη εταιρεία δημοσίων σχέσεων στο Διεθνές Φεστιβάλ Δημιουργικότητας «CannesLions» του 2013 που έλαβε τιμητικούς επαίνους για τη δουλειά της πάνω στην καμπάνια που κέρδισε GrandPrixLion και απέσπασε περισσότερα από ένα βραβεία «GoldLion».

Πλέον, στο 60ο έτος του, το Διεθνές Φεστιβάλ Δημιουργικότητας «CannesLions», αποτελεί σημείο αναφοράς για την αριστεία στη δημιουργική επικοινωνία.

Η Weber Shandwick, οι πελάτες και οι συνεργάτες της κέρδισαν βραβεία στο CannesLions στις παρακάτω κατηγορίες:

CyberGrandPrix και Gold PR Lion (Κατηγορία καταναλωτικών αγαθών) – Η εκστρατεία «DailyTwist» διάρκειας 100 ημερών της OREO που πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την DraftFCB Νέας Υόρκης, παρουσίασε μια ψηφιακή διαφήμιση σε realtime, καθημερινά, η οποία απεικόνιζε τις τελευταίες νέα σε ό,τι αφορά εκδηλώσεις, νέα σχετικά με την pop, σημαντικά γεγονότα ή εορταστικές εκδηλώσεις που διεξάγονται παγκοσμίως.

GoldLion PR (crisisandissuemanagement) – Η εκστρατεία άσκησης πιέσεων «WeBelievein D&T», που αναπτύχθηκε από την Weber Shandwick για λογαριασμό της «TheDesignandTechnologyAssociation» στο Ηνωμένο Βασίλειο, επικεντρώθηκε στη διαμόρφωση ενός συνασπισμού βουλευτών, opinionleadersκαι policymakers, για τη χάραξη πολιτικής με υποστήριξη από την επιχειρηματική κοινότητα. Η εκστρατεία κατάφερε με επιτυχία να πείσει το Υπουργείο Παιδείας να διατηρήσει την «TheDesignandTechnologyAssociation» ως υποχρεωτικό θέμα στο πλαίσιο του Εθνικού Προγράμματος Σπουδών.

Bronze PR Lion (Κατηγορία καλύτερης χρήσης χορηγίας) – η εκστρατεία «EnergyoftheNation»  της EDF Energy γιόρτασε τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Λονδίνου το 2012. Η εκστρατεία επικεντρώθηκε στην ιδέα της προβολής της πρώτης παγκόσμιας εκδήλωσης φωταγώγησης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στο «Μάτι του Λονδίνου» από την EDF Energyκαι συνέβαλε στο να αναδειχθεί η εταιρεία ως η Νο.1 εγχώρια χορηγός των Ολυμπιακών Αγώνων του Λονδίνου το 2012.

Η Weber Shandwick ήταν στη shortlistτων Cyber Lions (κατηγορίες Φιλανθρωπίας, Δημόσιας Υγείας και Ασφάλειας, Ευαισθητοποίηση μέσω δημοσίων μηνυμάτων) για τη δουλειά της με το W.K. Kellogg Foundation America Healing Program, καθώς επίσης και στα βραβεία PR Lions για την EDF Energy στην κατηγορία «Tech&Manufacturing».