Η Weber Shandwick κυκλοφορεί το wpForGlass

Δευτέρα 09 Δεκεμβρίου , 2013

Η Weber Shandwick έχει αναπτύξει το wpForGlass, μια νέα καινοτομία που αποτελεί την πρώτη πρόσθετη λειτουργία στο WordPress και δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες του Google Glass Explorers να καταχωρούν άμεσα τις δημοσιεύσεις τους στον αυτο-φιλοξενούμενο ιστοχώρο του WordPress. Σχεδιασμένο από την ομάδα καινοτόμων προγραμμάτων της Weber Shandwick με επικεφαλής τους Ozzy Farman, Ανώτερο Αντιπρόεδρο του Τμήματος Τεχνολογίας και Καινοτομίας και Greg Swan, Ανώτερο Αντιπρόεδρο του Τμήματος Καινοτομίας Εμπορικής Επωνυμίας και Ψηφιακής Στρατηγικής, το wpForGlass είναι μια πρόσθετη λειτουργία (plugin) ανοιχτού κώδικα τώρα διαθέσιμη για λήψη σε όλα τα Glass Explorers.

Η Mashable πραγματοποίησε μια πρώτη δοκιμή του wpForGlass, τονίζοντας πως η νέα τεχνολογία παρέχει στους οργανισμούς μέσων μαζικής ενημέρωσης και στους κατόχους ιστοχώρων έναν τρόπο για να δημοσιεύουν και να ενημερώνουν το περιεχόμενό τους, όπως ιστορίες, φωτογραφίες και βίντεο, απευθείας μπροστά στα μάτια τους σε πραγματικό χρόνο. «Αντί να πρέπει να χρησιμοποιήσετε ένα τηλέφωνο ή φωτογραφική μηχανή για να τραβήξετε μια φωτογραφία που θέλετε να δημοσιεύσετε άμεσα στο διαδίκτυο, αυτό το πρόγραμμα σας παρέχει έναν πολύ πιο εύκολο τρόπο» δήλωσε ο Ozzy Farman στη Mashable.

Το wpForGlass είναι το πιο πρόσφατο παράδειγμα της μακράς ιστορίας καινοτόμων προγραμμάτων της Weber Shandwick αφιερωμένο για την υποστήριξη των πελατών στην Εποχή της Συμμετοχής. Άλλες τέτοιες καινοτόμες λύσεις περιλαμβάνουν τα εξής:

  • Το FireBell, τη βραβευμένη, ιδιόκτητη εφαρμογή μας, που επιτρέπει στους πελάτες να συμμετάσχουν σε πραγματικό χρόνο σε ασκήσεις προσομοίωσης καταστάσεων κρίσης σε απευθείας σύνδεση κρίση σε ένα ασφαλές περιβάλλον εκτός διαδικτύου,
  • Το MEDIACO, η μονάδα μας για τη δημιουργία και διανομή περιεχομένου που έχει κατασκευαστεί για την παροχή ολοκληρωμένης προσέγγισης όσον αφορά τις δημοσιεύσεις,
  • Το Go Live, μια παραγωγή μας σε πραγματικό χρόνο και ζωντανή μετάδοση που ενσωματώνει ζωντανή αφήγηση, μεταδίδει ποιοτικές παραγωγές και διανομές στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, επεκτείνοντας την εμβέλεια και τον αντίκτυπο των εκδηλώσεων του πελάτη.

Στο άρθρο του «Επανεξετάζοντας τον πραγματικό χρόνο στην Εποχή του Γυαλιού,» ο Greg Swan σκιαγραφεί τις επιπτώσεις της «φορέσιμης» τεχνολογίας, όπως το wpForGlass, στο μάρκετινγκ σε πραγματικό χρόνο.  «Καθώς όλο και περισσότεροι καταναλωτές δημοσιεύουν και καταναλώνουν το περιεχόμενο βιαστικά μέσω των έξυπνων τηλεφώνων, των έξυπνων ρολογιών και και των έξυπνων γυαλιών, οι εμπορικές επωνυμίες θα πρέπει να προσαρμόσουν τις προοπτικές τους σε πραγματικό χρόνο και να εξελίξουν τις στρατηγικές δημοσίευσης του περιεχομένου τους.»

Καθώς το Google Glass και άλλες «φορέσιμες» τεχνολογίες μετατράπηκαν από απλά αξεσουάρ σε αξεσουάρ καθημερινής χρήσης, η Weber Shandwick προσβλέπει στην εξεύρεση λύσεων στη «φορέσιμη» τεχνολογία ως το επόμενο βήμα στη δημοσίευση περιεχομένου σε πραγματικό χρόνο. Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με το wpForglass και κατεβάστε την πρόσθετη λειτουργία μεταβαίνοντας στην ιστοσελίδα: http://labs.webershandwick.com.

Slide offered by Ted Eytan.