Η Weber Shandwick & οι πελάτες της γιορτάζουν νίκες σε 10 Κατηγορίες στα Cannes Lions 2018

Πέμπτη 28 Ιουνίου, 2018

Η Weber Shandwick  απέσπασε 16 βραβεία Lions, τρία Gold, τέσσερα Silver και εννέα Bronze, στο 2018 Cannes Lions International Festival of Creativity, σε συνεργασία με τους πελάτες της. Η διάκριση της εταιρείας ήρθε για τη δουλειά της σε διάφορες κατηγορίες συμπεριλαμβανομένων των Brand Experience & Activation, Creative Data, Direct, Film, Outdoor, Print & Publishing, PR, Radio & Audio και Social & Influencer. Η Weber Shandwick ήταν η μοναδική εταιρεία PR που απέσπασε κορυφαία διάκριση στην κατηγορία Mobile για τη δουλειά της στο εκπαιδευτικό app Studytracks, το οποίο κέρδισε Bronze Lion.

“Προχωρήσαμε πέρα από την κατηγορία του PR αυτήν τη χρονιά, δείχνοντας τη δύναμη και την πολλαπλή διάσταση των τμημάτων μας και του έργου μας” δήλωσε η Gail Heimann, πρόεδρος της Weber Shandwick. “Είμαι περήφανη για τη στρατηγική σκέψη τη φαντασία και τις δεξιότητες που διαπνέουν κάθε μία από τις φετινές μας καμπάνιες.”

Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε εδώ.