Η Weber Shandwick στην κορυφή του Global Creative Index για τρίτη συνεχόμενη χρονιά

Τετάρτη 13 Νοεμβρίου, 2019

Για τρίτη χρονιά στη σειρά η Weber Shandwick βρίσκεται στην κορυφή του The Holmes Reports Global Creative Index, της ετήσιας κατάταξης δημιουργικότητας στον τομέα των Public Relations. Είναι μάλιστα η τέταρτη φορά που η εταιρεία κατακτά τη διάκριση αυτά στα τελευταία πέντε χρόνια.

Η κατάταξη αυτή- η οποία εκδίδεται για όγδοη χρονιά – αναλύει τις υποψηφιότητες και τους νικητές από περισσότερα από 25 προγράμματα digital και marketing βραβεύσεων σε όλο τον κόσμο σε διάστημα 12 μηνών. Η φόρμουλα του δείκτη λαμβάνει υπόψη την επέκταση των δημοσίων σχέσεων σε πολλαπλές κατηγορίες του χώρου της διαφήμισης, με μεθοδολογία που ευνοεί τις εταιρείες που εστιάζουν σε δημιουργικές ιδέες.

Η κορυφαία κατάταξη της εταιρείας φέτος αποδίδεται στο εύρος των βραβεύσεων του δικτύου της σε όλο τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένων των εκστρατειών για τους πελάτες της AB InBev, GM, HSBC, Iceland Foods and South Africa Tourism. Η Weber Shandwick έλαβε επίσης ειδική διάκριση για το “Who Sprinkled Salt on my Cake?” storybook και καμπάνια επαυξημένης πραγματικότητας για τον συνεργάτη Eisai Korea και McCann Health Korea . Η καμπάνια κατέλαβε την πέμπτη θέση στο Global Creative Index με τις κορυφαίες παγκόσμιες εκστρατείες της χρονιάς.

Η διάκριση αυτή για τη Weber Shandwick έρχεται μετά την ανάδειξή της ως Global Agency of the Year στα The Holmes Report’s Global SABRE awards που απονεμήθηκαν στην Ουάσιγκτον τον Οκτώβριο του 2019.