Η Weber Shandwick στην κορυφή του The Holmes Report’s 2017 Global Creative Index

Παρασκευή 08 Σεπτεμβρίου, 2017

Η Weber Shandwick βρίσκεται στην κορυφή της βαθμολογίας του The Holmes Report’s 2017 Global Creative Index. Είναι η δεύτερη φορά μέσα σε τρία χρόνια που η εταιρεία έχει αναγνωριστεί ως η ηγέτιδα στο χώρο.

Η καμπάνια της Weber Shandwick Daughters of Mother India της Vibha Bakshi απέσπασε κορυφαίες τιμητικές διακρίσεις ως το πλέον βραβευμένο PR programme των προηγούμενων 12 μηνών.

Το Global Creative Index είναι τα ετήσιο ορόσημο τουThe Holmes Reports σε ό,τι αφορά τη δημιουργική αριστεία στο PR, κατατάσσοντας τη δουλειά και τις καμπάνιες περισσοτέρων από 25 κορυφαίων εταιρειών PR καθώς και παγκοσμίων βραβείων digital και marketing. Σύμφωνα με το Holmes Report, η κατάταξη της φετινής χρονιάς βασίστηκε στην «επέκταση του PR σε πολλαπλές κατηγορίες προγραμμάτων με διαφημιστικό χαρακτήρα, όπως είναι τα Cannes Lions, τα οποία αναγνωρίζουν agencies που εστιάζουν στη «δημιουργικότητα της ιδέας».

Όλες τις λεπτομέρειες βρείτε τις εδώ.