Η Weber Shandwick Global Agency of the Year για το 2015 στα Holmes Global SABRE Awards

Παρασκευή 30 Οκτωβρίου, 2015

Η Weber Shandwick αναδείχθηκε για το 2015 Global Agency of the Year από το Holmes Report. Η εταιρεία κατέκτησε την κορυφαία αυτή διάκριση στο χώρο για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, στην τελετή των Global SABRE Awards που διεξήχθησαν στο Μαϊάμι, στις 28 Οκτωβρίου. Είναι η τέταρτη φορά μέσα σε έξι χρόνια που η Weber Shandwick κερδίζει αυτό το βραβείο. Οι τιμώμενοι επιλέγονται από τους editors της έκδοσης, οι οποίοι λαμβάνουν υπ’ όψιν την απόδοση περισσότερων από 400 εταιρειών σε ολόκληρο τον κόσμο.

Η τελετή των Global SABRE Awards αποτέλεσε μέρος της τέταρτης ετήσιας PR Συνόδου του Holmes (Holmes Global PR Summit) που φέρνει σε επαφή ειδικούς της Επικοινωνίας παγκοσμίως προκειμένου να καταγράψουν σημαντικά ζητήματα που αντιμετωπίζει η βιομηχανία του χώρου. Η φετινή σύνοδος επικεντρώθηκε στο θέμα: “Culture and Character: The Keys to Authentic Brand-Building.”

Κατά τη διάρκεια της Συνόδου, φιλοξένησε συζήτηση αναφορικά με την αυθεντικότητα των brands, με τίτλο  “Is ‘Authenticity’ Inauthentic?”. Συντονιστής του πάνελ ήταν η πρόεδρος της Weber Shandwick Gail Heimann, η οποία παρουσίασε τον αντιπρόεδρο της εταιρικής επικοινωνίας της Chobani Michael Gonda και την Senior Director global digital marketing, social media and public relations της Clorox, Mary O’Connell.

Διαβάστε περισσότερα για τη συζήτηση στο The Holmes Report’s coverage της εκδήλωσης.

Το βραβείο Holmes Report Global Agency of the Year είναι μία από τις πρόσφατες τιμητικές διακρίσεις που κατέκτησε η Weber Shandwick μέσα στο 2015. Μεταξύ άλλων αναδείχθηκε Global Agency of the Year και U.S. Agency of the Year από το PRWeek, καθώς και No. 1 most creative PR firm στον κόσμο από το Holmes Report’s Global Creative Index. Επίσης, αναδείχθηκε Asia Pacific Network of the Year από το PRWeek, Communications Agency of the Year στη Βραζιλία στα Comunique-se Awards και  UK Business Superbrand για ένατη συνεχόμενη χρονιά. Η Weber Shandwick είναι η μοναδική PR εταιρεία που συμπεριλήφθη στην Advertising Age Agency A-List τόσο το 2014 όσο και το 2015.