Η Weber Shandwick No.1 στο Holmes Report Global Creative Index 2018

Πέμπτη 29 Νοεμβρίου, 2018

Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, η Weber Shandwick βρίσκεται στην κορυφή του ετήσιου Holmes Report Global Creative Index. Η Weber Shandwick έχει την τιμή να είναι το κορυφαίο agency της λίστας τρεις φορές στα τελευταία τέσσερα χρόνια.

Το ετήσιο αυτό ορόσημο για τη δημιουργικότητα αξιολογεί υποψηφιότητες βραβείων και νικητές από περισσότερα από 25 PR digital και marketing βραβεία παγκοσμίως, σε δωδεκάμηνη βάση. Η φόρμουλα του καταλόγου λαμβάνει υπόψιν τη διεύρυνση της PR δουλειάς παγκοσμίως σε πολλαπλές κατηγορίες σε διαφημιστικού χαρακτήρα shows, μία μεθοδολογία που ευνοεί agencies που εστιάζουν στη δημιουργία ιδεών.

Αυτό το χρόνο, η κατάταξη της Weber Shandwick αποδίδεται στο εύρος των βραβείων που κατέκτησε το παγκόσμιο δίκτυο, συμπεριλαμβανομένων campaigns για τις GSK, Honeywell, Mattel, Royal Caribbean και McDonald’s. Επίσης, η καμπάνια #toocoolforplastic της Weber Shandwick σε συνεργασία με την Iceland Foods κατετάγη Πέμπτη στο Global Creative Index που αφορά κορυφαίες παγκόσμιες καμπάνιες μέσα στη χρονιά.Νωρίτερα μέσα στη χρονιά, η #toocoolforplastic καμπάνια κέρδισε Platinum Global SABRE βραβείο στην τελετή των Holmes Report’s Global SABRE awards στην Ουάσιγκτον.