Οι ψηφιακές συνήθειες των δημοσιογράφων στην Asia-Pacific 

Τρίτη 08 Ιουλίου, 2014

Η έκθεση The Digital Life of Journalists in Asia Pacific είναι η πρώτη στο είδος της που διερευνά το πώς τα digital media επηρεάζουν την επαγγελματική ζωή των δημοσιογράφων της περιοχής.

Η Weber Shandwick προχώρησε στην έρευνά της σε δείγμα περισσότερων από 300 δημοσιογράφων, μετρώντας την επίδραση του digital περιβάλλοντος σε ό,τι αφορά την πρόσβαση, τις πηγές, την επιβεβαίωση και τη δημοσίευση των ειδήσεών τους.

Για τις PR εταιρείες και τους πελάτες τους, τα αποτελέσματα είναι εξαιρετικά διαφωτιστικά, υποδεικνύοντας την ανάγκη να προσαρμοστούν σε μία νέα «media relations ψηφιακή εποχή». Επιπροσθέτως, σε ό,τι αφορά τον εξελισσόμενο του brand publishing, η έρευνα δείχνει «ευρεία αποδοχή» από πλευράς των δημοσιογράφων όχι μόνο του direct περιεχομένου που δημιουργούν τα brands, αλλά και website είτε blogs που ανήκουν στα brands.

Διαβάστε την έκθεση εδώ.