Ο Adam Clyne θα συντονίσει τη συζήτηση στη σύνοδο κορυφής του In2Summit στο Λονδίνο

Παρασκευή 10 Απριλίου, 2015

Το In2Summit επιστρέφει στο Λονδίνο στα μέσα Μαΐου εστιάζοντας στον αντίκτυπο της καινοτομίας στην επιρροή και τη δέσμευση. O Adam Clyne, Head of Digital της Weber Shandwick ΕΜΕΑ, ως κεντρικός ομιλητής θα συντονίσει τη συζήτηση του πάνελ αποτελούμενη από τον επιχειρηματία του Youtube Jamal Edwards MBE, Διευθύνων Σύμβουλο & Ιδρυτή της SB.TV Global, τη Heather Mitchell, Head of Global Brand PR & Social Media της Unilever Hair Care, την Rob Dembitz, Corporate Development Director των Lions Festivals και Head of Lions Innovation καθώς και τον Tom Beckman, Executive Creative Director της Prime. Το συνέδριο, με τίτλο «Απεριόριστη δημιουργικότητα: Μία συζήτηση ανοιχτού τύπου σχετικά με τον εξελισσόμενο κόσμο των brand, της ψηφιακής επικοινωνίας και της καινοτομίας», έχει προγραμματιστεί για το πρωί της 19ης Μαΐου. Λεπτομέρειες σχετικά με την εκδήλωση, που ακολουθεί τη ναυαρχίδα της Συνόδου Κορυφής που πραγματοποιήθηκε το Φεβρουάριο στο Σαν Φρανσίσκο, μπορείτε να βρείτε εδώ.