Ο creative director της Weber Shandwick top innovator

Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου, 2016

To Holmes Report ανέδειξε τον Executive Creative Director UK & EMEA James Nester ως έναν από τους 25 πλέον καινοτόμους ανθρώπους του PR industry στην περιοχή.

Η δεύτερη «Innovator 25 class for EMEA» παρέχει ‘μία μοναδική ματιά στο μέλλον του χώρου, εστιάζοντας σε εκείνες τις μονάδες που μετασχηματίζουν την επιρροή και το engagement στην εποχή δραματικών αλλαγών στο marketing’.

Η λίστα περιλαμβάνει πρόσωπα με διαφορετικά backgrounds — creative strategy, digital execution, influencer mapping, media storytelling —και αντιπροσωπεύουν μία συναρπαστική εικόνα του πώς είναι σήμερα το marketing και η επικοινωνία και προς τα πού κατευθύνονται.

Τί γράφει το Holmes Report για τον James: ‘Προερχόμενος από ένα γεμάτο βραβεία digital και creative background (που περιλαμβάνει την εικονική Gnome Experiment campaign) ο James εντάχθηκε στη Weber Shandwick το καλοκαίρι του 2015 με στόχο να αυξήσει τη αυξήσει τη δημιουργικότητα μέσα στο agency και να ενισχύσει περαιτέρω τα digital και social credentials της.

Από τότε μεταμόρφωσε τη δημιουργική παραγωγή της Weber Shandwick στο Ηνωμένο Βασίλειο και την ΕΜΕΑ, βοηθώντας την να αναδειχθεί EMEA Digital Consultancy of the Year νωρίτερα μέσα στη χρονιά, χάρη στην πρωτοπόρο δουλειά για την ActionAid τη Vauxhall και τη UNICEF. Η εμπειρία του James σε πολλαπλούς τομείς — including social media, publishing, direct marketing, TV advertising και film-making — τον αναδεικνύει ως μοναδική παρουσία στο χώρο.

Μπορείτε  να δείτε το Innovator 25 profile του James, εδώ.