Το BBC και το BuzzFeed μαζί με τη Weber Shandwick συζητούν για τα “fake news” στο AdWeek Ευρώπης

Τρίτη 07 Μαρτίου, 2017

Το panel της Weber Shandwick στο AdWeek Ευρώπης, αυτό το μήνα, θα ερευνήσει πώς οι εταιρείες και οι οργανισμοί μπορούν να αναπτυχθούν μέσα στο νέο κόσμο των ψευδών ειδήσεων (fake news).

Το panel με θέμα «Navigating the New Abnormal: A Brand Survival Kit in a World of Fake News» θα αναλύσει το μετασχηματισμό του μιντιακού περιβάλλοντος κάτω από το οποίο πλέον δραστηριοποιούνται τα brands: η συνεχώς αναπτυσσόμενη τεχνολογία και οι πλατφόρμες έχουν αλλάξει την ανθρώπινη συμπεριφορά – το περιεχόμενο ανακαλύπτεται και μοιράζεται σε μικρότερους κύκλους προκαλώντας την ανάγκη για νέα formats – η εμπιστοσύνη στα ΜΜΕ και στα brands βρίσκεται σε ιστορικά χαμηλά – και η εκδήλωση του φαινομένου των ψευδών ειδήσεων αποτέλεσε την απαρχή για μία νέα ομάδα προκλήσεων.

Ο Επικεφαλής των Public Affairs της UK Weber Shandwick Joey Jones (πρώην Deputy Political Editor στο Sky News), η Editor-in-Chief Vivian Schiller (πρώην Global Chair Ειδήσεων στο Twitter and Chief Digital Officer στο NBC News) και ο Head of Social, EMEA Danny Whatmough θα βρίσκονται στο πάνελ μαζί με τον Digital Development Director του BBC News James Montgomery και τον Political Editor του BuzzFeed UK Jim Waterson.

 

Μπορείτε να βρείτε πληροφορίες για το panel της Weber Shandwick, το οποίο είναι προγραμματισμένο για τη Δευτέρα 20 Μαρτίου, εδώ.

Το AdWeek Europe διεξάγεται στο Λονδίνο από τις 20 έως τις 24 Μαρτίου.