Τρία 2014 CLIO Healthcare Awards για την Weber Shandwick

Δευτέρα 06 Οκτωβρίου, 2014

Η Weber Shandwick, πρωτοπόρος PR firm σε ολόκληρο τον κόσμο, βραβεύτηκε με τρία 2014 CLIO Healthcare Awards για την καινοτομία σε ό,τι αφορά τις healthcare καμπάνιες που έφερε εις πέρας σε συνεργασία με τους πελάτες της. Στην έκτη τους φέτος χρονιά, τα CLIO Healthcare Awards αναδεικνύουν τους καλύτερους σε ό,τι αφορά το advertising, design και Communications στον τομέα του Healthcare.

Η Weber Shandwick Και οι πελάτες της έλαβαν τις ακόλουθες διακρίσεις:
• Silver CLIO Healthcare βραβείο στην κατηγορία «Health Services & Corporate Communications – Special Event» για το «Birth of Biotech» με την Genentech (Weber Shandwick U.S.)
• Bronze CLIO Healthcare βραβείο στην κατηγορία «Health Services & Corporate Communications – Corporate Image» για το «Birth of Biotech» με την Genentech (Weber Shandwick U.S.)
• Bronze CLIO Healthcare βραβείο στην κατηγορία «Disease Awareness – Apps» για το «Set Your Sights» με τη wet-AMD education (Weber Shandwick U.S. & Europe)

«Είναι απίστευτη η συγκίνηση όταν σε τιμούν με τόσο σημαντικά βραβεία μαζί με τους πελάτες και συνεργάτες μας» δήλωσε η Laura Schoen, πρόεδρος της Weber Shandwick’s Global Healthcare practice. «Η επικοινωνία στην Υγεία είναι ένας τομέας που πραγματικά οι καινοτόμες δημιουργικές ιδέες και η καινοτόμα επικοινωνία μπορούν να αλλάξουν ζωές. Και είμαστε περήφανοι που δουλεύουμε σε συνεργασία με τους πελάτες μας προκειμένου να δώσουμε «σπίθα» σε αυτές τις ιδέες, να εμπνεύσουμε νέες λύσεις, να ξεπεράσουμε όρια δημιουργικότητας και τελικά να έχουμε ένα θετικό αποτέλεσμα».

Το Global Healthcare practice της Weber Shandwick αναδείχθηκε το 2013 Healthcare Agency of the Year από το Holmes Report. Ήταν το πρώτο που έλαβε πλήρη πιστοποίηση και στην Ευρώπη και στις ΗΠΑ στην συμμόρφωση με τους Κανονισμούς στο promotion, από το Center for Communication Compliance (CCC). Αυτό απεικονίζει τη δέσμευση της εταιρείας στην εκπαίδευση και τη μόρφωση και στην αφομοίωση και κατανόηση του εξαιρετικά πολύπλοκου ρυθμιστικού περιβάλλοντος στον τομέα της Επικοινωνίας της Υγείας. Ξεχώρισε την περσινή χρονιά για το launch του Element Scientific Communications, μία πρωτοπόρο ομάδα στη συγκεκριμένη βιομηχανία, που αποτελείται από επιστήμονες και επικοινωνιολόγους με μεγάλη εμπειρία στην έρευνα και την επικοινωνία, εξειδικευμένη στο να «υποκινεί» αλλαγές μέσα από την επιστήμη. Η πρακτική αυτή βρίσκεται επίσης στην πρώτη γραμμή της «thought leadership» της βιομηχανίας, συμπεριλαμβανομένης της έκδοσης της «Digital Health: Building Social Confidence in Pharma», μίας μελέτης που αποκαλύπτει ότι η διστακτικότητα και όχι οι Κανονισμοί είναι το μεγαλύτερο εμπόδιο στη χρήση των social media στη φαρμακοβιομηχανία.