Innovation Trends Report: “Always-On Transparency”

Τρίτη 09 Φεβρουαρίου, 2016

Η «Social Impact», η παγκόσμια ομάδα της Weber Shandwick, η οποία εργάζεται εκεί που συναντώνται η εταιρική κοινωνική ευθύνη, η βιωσιμότητα και τα κοινωνικά ζητήματα, συνεχίζει τη διερεύνηση των βασικών macro τάσεων που διαμορφώνουν το μέλλον των κοινωνικών επιπτώσεων με την ανακοίνωση του νέου της report AlwaysOn Transparency.

Στο δεύτερο από τη σειρά των πέντε μερών του  Innovation Trends Report, το  Always-On Transparency, ερευνούμε το ρόλο της διαφάνειας στην οικοδόμηση εμπιστοσύνης, στην αξιοπιστία και στο δικαίωμα να λειτουργούμε για εταιρείες, ΜΚΟ, ιδρύματα και κυβερνητικούς φορείς. Το report διερευνά τις νέες προσδοκίες που έχουν οι άνθρωποι –ως καταναλωτές και advocates- για μεγαλύτερη διαφάνεια. Προσφέρει εσωτερική γνώση καθώς και ένα roadmap για το πώς οργανισμοί μπορούν να σχεδιάσουν επικοινωνιακά προγράμματα που μπορούν να λειτουργήσουν μέσα σε ένα τοπίο συνωστισμού και να οδηγήσουν σε μία νέα εποχή διαφάνειας.

Εδώ μπορείτε να βρείτε το πλήρες report.

Σε διαδοχικά reports, θα ερευνήσουμε τάσεις που διαμορφώνουν το μέλλον της εργασίας που επιφέρει κοινωνικό αντίκτυπο και καθορίζουν πώς οι άνθρωποι, οι οργανισμοί και τα συστήματα συνδέονται για να καθοδηγήσουν προς θετικές αλλαγές.

Για να μάθετε περισσότερα για τη δουλειά της Social Impact ομάδας της Weber Shandwick, δείτε εδώ.

Μεταγενέστερα report της σειράς θα διερευνήσουν τάσεις που διαμορφώνουν το μέλλον της δουλειάς που επιφέρει κοινωνικό αντίκτυπο και καθορίζουν πώς οι άνθρωποι, οι οργανισμοί και τα συστήματα συνδέονται για να καθοδηγήσουν θετικές αλλαγές. Μία ολοκληρωμένη λίστα των επερχόμενων report ακολουθεί:

 

Innovation Trends Report Series: 

1 white  Networked Smart Cities: How we source and scale innovations to ensure cities provide a vibrant, equitable, sustainable, livable environment for inhabitants. Download εδώ.
2 Always On Transparency: How forward-thinking organisations continually share the failures, lessons and insider perspectives behind impact results.
Μέσα στο 2016, θα ανακοινωθούν τα:
3 white Purpose-Driven Data: How we realise the potential for better data analysis and insights that inform solutions and advances for society.
 4 Conscious Crowdsourcing: How organisations harness the expertise of those in the virtual network who are best equipped to solve a particular challenge.
 5 Inclusive Global Economies: How we can overcome the consequences of the global wealth imbalance to ensure access to health, education and opportunity for all.