Βραβείο Καινοτομίας «Adweek Project Isaac Award for Invention» για το Firebell της Weber Shandwick

Δευτέρα 22 Σεπτεμβρίου, 2014

Με υπερηφάνεια ανακοινώνουμε ότι το firebell της Weber Shandwick, software για crisis simulation και crisis preparedness κατέκτησε το βραβείο «2014 Adweek Project Isaac Award for PR Invention» ως Best Practices μέσο για την «original τεχνική του, τη διαδικασία του, το PR mode σε σχέση με τα media, τη διαφήμιση, το marketing και τον τεχνολογικό παράγοντα».

Τα Ad week Project Isaac Awards, βραβεύουν την καινοτομία στα media, τη διαφήμιση, το marketing και την τεχνολογία. Αναδεικνύουν τη σημασία της αυθεντικής καινοτομίας και της συνδρομής της στην επιτυχία των brands και της επιχειρηματικότητας.

Στο σημερινό τοπίο της digital επικοινωνίας, τα πάντα γίνονται γνωστά, κοινοποιούνται. Και τα «άσχημα νέα» μεταφέρονται γρήγορα. Ένα απλό γεγονός ή ένα tweet μπορούν εξαιρετικά γρήγορα να εξελιχθούν σε κρίση. Γι’ αυτό το λόγο η Weber Shandwick δημιούργησε τον πρώτο διαδραστικό multimedia εξομοιωτή κρίσης.

Μέσω του firebell, όσοι συμμετέχουν έχουν την εμπειρία μίας «επίθεσης» στο brand τους ή στον οργανισμό τους σε real time, σε ελεγχόμενο περιβάλλον. Περιλαμβάνει «φανταστικά αντίγραφα» καναλιών κοινωνικής δικτύωσης και μέσων ενημέρωσης. Κάθε session της εκπαίδευσης βασίζεται σε έρευνα και είναι –με τη βοήθεια των ειδικών μας για προετοιμασία κρίσεων- απολύτως προσαρμοσμένο στους συμμετέχοντες και το media περιβάλλον τους.

Μετά τη δοκιμασία, η ομάδα της Weber Shandwick παραδίδει έκθεση στην οποία ταυτοποιούνται και καταγράφονται τα «κενά» στην απόδοση των συμμετεχόντων και εργάζονται για την ενίσχυση των διαδικασιών ανταπόκρισης του οργανισμού και των μηνυμάτων του εκ των προτέρων, πριν ξεσπάσει κάποιο θέμα ή κρίση.

Το 2013, η Weber Shandwick έθεσε σε λειτουργία μία πλήρως ανασχεδιασμένη πλατφόρμα για το firebell, η οποία καλύπτει το σύνολο των αναγκών των πελατών, αλλά και των κοινωνικών δικτύων. Αυτό οδήγησε σε μία ακόμη πιο user-friendly εμπειρία για τους πελάτες, η οποία τους επιτρέπει να εστιάσουν την προσοχή τους σε αποφάσεις που παίζουν σημαντικό ρόλο στην επιχείρησή τους.

Το Project Isaac Award ήρθε μετά από μία σειρά βραβεύσεων του firebell στο χώρο, συμπεριλαμβανομένης της ανάδειξής του ως PR Innovation of the Year από το PR Week το 2011 και το Best New Digital Application of the Year από τo PR News το 2010.

Η βράβευση αντανακλά επίσης τη διαχρονική πολιτική της Weber Shandwick σε θέματα καινοτομίας αλλά και την αφοσίωσή της σε αυτήν. Ορισμένα πρόσφατα παραδείγματα καινοτόμων λύσεων που προσέφερε στους πελάτες της είναι:

Το Mediaco, το βραβευμένο «εργαλείο» της εταιρείας για δημοσίευση και διανομή περιεχομένου, το οποίο παρέχει ολοκληρωμένη προσέγγιση των brands ως media.

Το GoLive, η «real-timeproduction» και livestreaming δυνατότητα που ενσωματώνει livestorytelling, αναμετάδοση ποιοτικής παραγωγής και διανομή μέσω κοινωνικών δικτύων. Με αυτόν τον τρόπο αυξάνεται η διείσδυση και ο αντίκτυπος των events των πελατών.

Το wpforGlass, το πρώτο Word Press plugin που επιτρέπει στους Google Glass Explorers να δημοσιεύουν απευθείας σε self-hosted WordPress blog.

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε το: firebell.webershandwick.com.