The CEO Reputation Premium: A New Era of Engagement

Πέμπτη 05 Μαρτίου, 2015

Η Weber Shandwick σε συνεργασία με την KRC Research εξέδωσε την έρευνα «The CEO Reputation Premium: Gaining Advantage in the Engagement Era». Η έρευνα σε περισσότερους από 1700 executives παγκοσμίως, διερευνά το χώρο της «φήμης των CEO» (CEO reputation) προκειμένου να κατανοήσει καλύτερα τί απαιτείται από τους ηγέτες, σήμερα. Σε έναν κόσμο που αυξάνεται η διασύνδεση και η διαφάνεια, το να διατηρείς low profile δεν αποτελεί πλέον επιλογή για τους leaders των επιχειρήσεων. Οι CEO έχουν πλέον εισέλθει στη χρυσή εποχή στην οποία έχουν την ευκαιρία να πούνε την ιστορία της επιχείρησής τους και να συμμετάσχουν στο διάλογο. Αυτή η εποχή χαρακτηρίζεται από την αναγνώριση ότι η συμμετοχή των CEO είναι ιδιαίτερα κρίσιμη στην εταιρική φήμη και διευκολύνεται από την υψηλή ζήτηση για περιεχόμενο που βοηθά στην ανάπτυξη της επιχείρησης. Σήμερα, υπάρχει προσδοκία προκειμένου να βλέπεις και να ακούς τους CEO και να βρίσκονται πάνω στη σκηνή εσωτερικά, εξωτερικά αλλά και μέσω της εικόνας τους (virtually). Το ίδιο ισχύει και για τους top executives των οργανισμών.

Σύμφωνα με την έρευνα, το 81% των executives παγκοσμίως θεωρεί ότι η σύνδεση (engagement) με εξωτερικά κοινά είναι πλέον προαπαιτούμενο για να χτιστεί η εταιρική φήμη. Οι executives κατανοούν τα κέρδη που επιφέρει η ισχυρή φήμη των CEO και θεωρούν ότι η φήμη των δικών τους CEO συμβάλει σχεδόν κατά το ήμισυ (45%) στη φήμη της εταιρείας τους, αλλά και στο market value (44%). Η φήμη των CEO είναι σήμερα πολύτιμη και η σημασία της αξίαs της μόνο θα αυξάνεται. Οι μισοί από τους executives θεωρούν ότι η φήμη των CEO θα έχει ακόμα μεγαλύτερη σημασία για την εταιρική φήμη, τα επόμενα χρόνια.

Το CEO Reputation Premium εξετάζει τις καλύτερες τεχνικές engagement των CEO που απολαμβάνουν υψηλής εκτίμησης και μοιράζεται τη γνώση στο «The CEO’s Guide to Reputation» προκειμένου να καλλιεργήσει το προσωπικό «κεφάλαιο» και την αναγνωρισιμότητά τους. Αυτά τα μαθήματα για «best practices» βοηθούν τους οργανισμούς να αποκομίσουν τα κέρδη σε επίπεδο φήμης, τα οποία επιφέρει το αποτελεσματικό engagement με stakeholders.

Δείτε εδώ την περίληψη της έρευνας και εδώ την πλήρη έρευνα.

Εδώ μπορείτε να δείτε infographic των βασικών αποτελεσμάτων της παγκόσμιας έρευνας.