Επίκειται Σύγκλιση

Τετάρτη 16 Ιουλίου, 2014

H Weber Shandwick δημοσίευσε την ποιοτική έρευνα “Επίκειται Σύγκλιση: Η ενοποίηση της Επικοινωνίας και του Marketing”, η οποία διερευνά τη μικρή, αλλά ραγδαία αλλαγή που λαμβάνει χώρα στις εταιρείες ανά κλάδο και ανά τον κόσμο: η σύγκλιση των λειτουργιών της Επικοινωνίας και του Marketing. Η έρευνα “Επίκειται Σύγκλιση” εξετάζει τις εμπειρίες στελεχών, τα οποία έχουν ενοποιήσει επιτυχώς τις δύο αυτές λειτουργίες, δύο τομείς που παραδοσιακά διαχωρίζονται και προσφέρει καθοδήγηση σε αυτούς που εξετάζουν τη σύγκλιση.

Η έρευνα περιλαμβάνει σε βάθος τηλεφωνικές συνεντεύξεις με επικεφαλής Επικοινωνίας και Marketing (CCMOs or CMCOs) υπεύθυνους για την ενοποίηση των θέσεων επικοινωνίας και marketing στις εταιρείες τους. Τα ευρήματα της έρευνας αποκαλύπτουν μερικούς από τους παράγοντες που βρίσκονται πίσω από τη σύγκλιση, όπως το διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον των μέσων ενημέρωσης, η έκρηξη της ψηφιακής τεχνολογίας και η αυξανόμενη αλληλεξάρτηση μεταξύ του brand και της εταιρικής φήμης. Επιπλέον, η έρευνα περιγράφει τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα της σύγκλισης και τις ποικίλες δομές που προκύπτουν.

Η έρευνα “Επίκειται Σύγκλιση: Η ενοποίηση της Επικοινωνίας και του Marketing” προσφέρει έναν “Οδηγό με 6 βήματα για μια επιτυχή Σύγκλιση”,  προερχόμενη από μαθήματα που παρέχουν διακεκριμένοι CCMOs, οι οποίοι μοιράζονται τις εμπειρίες τους στη σύγκλιση. Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλη την έρευνα.