H Έκθεση Τάσεων Καινοτομίας (Innovation Trends Report) της Ομάδας “Social Impact” της Weber Shandwick

Τρίτη 27 Οκτωβρίου, 2015

Η «Social Impact Practice», η παγκόσμια ομάδα της Weber Shandwick, η οποία εργάζεται εκεί που συναντώνται η εταιρική κοινωνική ευθύνη, η βιωσιμότητα και τα κοινωνικά ζητήματα, εξέδωσαν τη σειρά Innovation Trends Report. Η ομάδα τη δημιούργησε προκειμένου να προκαλέσει awareness και να δώσει τροφή για διάλογο γύρω από την ταχύτατα αναπτυσσόμενη Οικονομία Λύσεων (Solution Economy) – τις διεπιστημονικές και συνεργατικές προσπάθειες εταιρειών, ιδρυμάτων, ΜΚΟ και Κυβερνήσεων να επιλύσουν πολύπλοκα κοινωνικά προβλήματα.

Το πρώτο report σε αυτή τη σειρά, το Network Smart Cities, παρέχει περιεχόμενο αναφορικά με τις ευκαιρίες που και τις προκλήσεις της αστικής ανάπτυξης στον 21ο αιώνα σε εταιρείες και brands. Το report προβλέπει την μακρο-δυναμική της ανάπτυξης του πληθυσμού, της αστικοποίησης και της κλιματικής αλλαγής, προκειμένου να βρεθούν «έξυπνες λύσεις» και καινοτομίες που κατευθύνουν τις κοινωνικές, υλικοτεχνικές και οικονομικές προκλήσεις, οι οποίες συνδέονται με χώρους αυξανόμενου συνωστισμού μειούμενων πόρων.

Τελικά, η έκθεση αυτή προωθεί ένα πλάνο δράσεις που ταυτοποιεί τις κατάλληλες συνεργασίες, επικοινωνεί πολυσχιδείς ιδέες από και προς τα ενδιαφερόμενα μέρη και εμπλέκει το μεγαλύτερο μέρος των κατοίκων των πόλεων σε καμπάνιες που κινητοποιούν την υποστήριξη και τη δράση σε κάθε επίπεδο.

Εδώ μπορείτε να βρείτε την έκθεση.

Για να μάθετε περισσότερα για τη δουλειά της Social Impact ομάδας της Weber Shandwick, δείτε εδώ.

Μεταγενέστερα report της σειράς θα διερευνήσουν τάσεις που διαμορφώνουν το μέλλον της δουλειάς που επιφέρει κοινωνικό αντίκτυπο και καθορίζουν πώς οι άνθρωποι, οι οργανισμοί και τα συστήματα συνδέονται για να καθοδηγήσουν θετικές αλλαγές. Μία ολοκληρωμένη λίστα των επερχόμενων report ακολουθεί:

Innovation Trends Report Series: 

 1 Networked Smart Cities: How we source and scale innovations to ensure cities provide a vibrant, equitable, sustainable, livable environment for inhabitants.
2 Always On Transparency: How forward-thinking organisations continually share the failures, lessons and insider perspectives behind impact results.
 3 Purpose-Driven Data: How we realise the potential for better data analysis and insights that inform solutions and advances for society.
4 Conscious Crowdsourcing: How organisations harness the expertise of those in the virtual network who are best equipped to solve a particular challenge.
 5 Inclusive Global Economies: How we can overcome the consequences of the global wealth imbalance to ensure access to health, education and opportunity for all.