H Ένωση Δημοσίων Σχέσεων της Μέσης Ανατολής ανακήρυξε την Weber Shandwick ΜΕΝΑ Agency of the Year

Τετάρτη 26 Νοεμβρίου, 2014

Αυτή την εβδομάδα, η Weber Shandwick ΜΕΝΑ ανακηρύχθηκε 2014 Agency of the Year από την Ένωση Δημοσίων Σχέσεων (MEPRA) της Μέσης Ανατολής, κατά την ετήσια τελετή βραβείων MEPRA στο Ντουμπάι.

Κάθε χρόνο, ο τιμώμενος νικητής επιλέγεται από μια ανεξάρτητη επιτροπή του χώρου. Η Weber Shandwick ΜΕΝΑ επίσης απέσπασε τα βραβεία “Best Corporate Reputation and Image” στην κατηγορία καμπάνιας, για την εργασία της στο DGCX (Dubai Gold and Commodities Exchange) καθώς και “Best Business-to-Business Communications” για την καμπάνια της Standard and Poor’s. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Weber Shandwick ΜΕΝΑ, Ziad Hasbani, σχολίασε: «Η βράβευσή μας από την MEPRA ως Agency of the Year, αποτελεί ένα σημαντικό επίτευγμα για εμάς καθώς αναγνωρίζεται η δέσμευσή μας για τη δημιουργική αριστεία και την εξελισσόμενη παροχή των υπηρεσιών μας σε μια ανταγωνιστική αγορά, με βασικό σημείο αναφοράς τις βέλτιστες πρακτικές της. Πολλές ευχαριστίες στους πελάτες και στις ομάδες μας σε ολόκληρη την περιοχή.”