H Weber Shandwick κατέκτησε τον τίτλο του PR Agency of the year στα PRWeek Awards των ΗΠΑ για το 2015

Τετάρτη 25 Μαρτίου, 2015

Η Weber Shandwick, κατά την ετήσια απονομή των βραβείων PRWeek 2015, εκτός ότι κατέκτησε τον τίτλο του PR Agency of the year στις ΗΠΑ, απέσπασε και τον τίτλο του Large PR Agency of the Year. Για την τιμητική αυτή διάκριση της εταιρείας, το PRWeek επισήμανε τις παρεχόμενες υπηρεσίες, τη δημιουργικότητα και την «ολοκληρωμένη» προσέγγιση της Weber Shandwick για τους πελάτες της.

Τα PRWeek Awards βραβεύουν τις εταιρείες, τα agencies και τους επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται στο χώρο της επικοινωνίας, για την καλύτερη παρεχόμενη υπηρεσία στους πελάτες τους, σε 35 ανταγωνιστικές κατηγορίες κάθε χρόνο. Το PRWeek αναγνωρίζει στη Weber Shandwick “την ικανότητά της να ξεπερνά τα εμπόδια και την προθυμία της να υιοθετεί τις αλλαγές” όπως αυτό αποδεικνύεται και από τα διάφορα ρεκόρ που έχει πετύχει για τους πελάτες της ως advertising, digital και social agency. Η κριτική επιτροπή, επίσης, δήλωσε ότι “περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη εταιρεία, η Weber Shandwick τηρεί τις υποσχέσεις της παρουσιάζοντας ολοκληρωμένα έργα επικοινωνίας με δυνατή επιρροή”

“Εκτιμούμε ιδιαίτερα την ευκαιρία που μας δίνουν οι πελάτες μας, ώστε να προσφέρουμε εξαιρετικές ιδέες και λύσεις σε ορισμένες από τις πιο σύνθετες προκλήσεις τους”, δήλωσε ο Andy Polansky, Διευθύνων Σύμβουλος της Weber Shandwick. “Αυτή η αναγνώριση μιλάει για την ποιότητα σε όλους του τομείς της Weber Shandwick, μέσω των ομάδων της σε όλες τις γεωγραφικές περιοχές και τη γενικότερη κουλτούρα της που είναι και το σήμα κατατεθέν της εταιρείας μας.”