Η Weber Shandwick στην κορυφή του The Holmes Report’s 2017 Global Creative Index

Παρασκευή 08 Σεπτεμβρίου, 2017

ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ – Η Weber Shandwick, πρωτοπόρος εταιρεία PR παγκοσμίως, βρίσκεται στην κορυφή της βαθμολογίας του The Holmes Report’s 2017 Global Creative Index. Είναι η δεύτερη φορά μέσα σε τρία χρόνια που η εταιρεία αναγωρίζεται ως η ηγέτιδα στο χώρο.

Η καμπάνια της Weber Shandwick Daughters of Mother India της Vibha Bakshi απέσπασε κορυφαίες τιμητικές διακρίσεις ως το πλέον βραβευμένο PR πρόγραμμα των προηγούμενων 12 μηνών.

Το Global Creative Index είναι τα ετήσιο ορόσημο τουThe Holmes Reports σε ό,τι αφορά τη δημιουργική αριστεία στο PR, κατατάσσοντας τη δουλειά και τις καμπάνιες περισσοτέρων από 25 κορυφαίων εταιρειών PR καθώς και παγκοσμίων βραβείων digital και marketing. Σύμφωνα με το Holmes Report, η κατάταξη της φετινής χρονιάς βασίστηκε στην «επέκταση του PR σε πολλαπλές κατηγορίες προγραμμάτων με διαφημιστικό χαρακτήρα, όπως είναι τα Cannes Lions, τα οποία αναγνωρίζουν agencies που εστιάζουν στη «δημιουργικότητα της ιδέας».

«Η δημιουργικότητα βρίσκεται στον πυρήνα της δουλειάς μας. Δεν πρόκειται απλώς για σπουδαίες ιδέες. Εστιάζουμε στο να δημιουργήσουμε αντίκτυπο, να κερδίσουμε την προσοχή και το ενδιαφέρον, να βοηθήσουμε τους πελάτες μας να κινηθούν μπροστά» δήλωσε ο Andy Polansky, Διευθύνων Σύμβουλος της Weber Shandwick. «Είμαστε υπερήφανοι για την ανάδειξή μας ως ηγέτης στη δημιουργικότητα. Γιορτάζουμε αυτήν την τιμή με όλους τους συναδέλφους και τους συνεργάτες μας σε ολόκληρο τον κόσμο», συμπλήρωσε.

Το “Daughters of Mother India” αναδείχθηκε ως το πλέον πλέον βραβευμένο PR Programme της χρονιάς

Πρόκειται για αναγνώρισης της δουλειά με την Vibha Bakshi στην προώθηση του documentary film “Daughters of Mother India” που ρίχνει φως στι θέμα των βιασμών και της σεξουαλικής βίας εναντίον των γυναικών στην Ινδία.

Η καμπάνια «αγκαλιάστηκε» από την Αστυνομία προκειμένου να ευαισθητοποιήσει τους αξιωματούχους της Ινδίας αναφορικά με το θέμα και να αποτελέσουν έμπνευση για αλλαγή. Το film προστέθηκε στο National Police Academy curriculum.

Το “Daughters of Mother India” ανακηρύχθηκε Campaign of the Year at the 2017 στα PRWeek Global Awards και ως Top Campaign of the Year στα The Holmes Report’s Global SABRΕ.

Η Weber Shandwick απέσπασε πολλαπλά βραβεία στο χώρο της μέσα στο 2017, συμπεριλαμβανομένων των Global Agency of the Year του PRWeek, Asia Pacific’s Network of the Year των PR Awards Asia,  Agency A-List Standout από το Advertising Age και North America Agency of the Year & Pan-EMEA Consultancy of the Year από το The Holmes Report.