Το δίκτυο της Weber Shandwick τιμήθηκε στα 2016 EMEA SABRE Awards

Τρίτη 31 Μαΐου, 2016

ΛΟΝΔΙΝΟ, 31 Μαϊου 2016 – Η Weber Shandwick, πρωτοπόρος εταιρεία επικοινωνίας παγκοσμίως αναδείχθηκε EMEA Digital Consultancy of the Year από The Holmes Report στα EMEA SABRE Awards που διεξήχθησαν την προηγούμενη εβδομάδα στο Λονδίνο. Επιπροσθέτως, η καμπάνια “Follow Felix” της ομάδας Ν της Weber Shandwick Germany για τη Nestle Purina Petcare κέρδισε Platinum SABRE Award για Best in Show.

Πελάτες και ομάδες της Weber Shandwick και της Prime απέσπασαν πέντε χρυσά βραβεία σε διάφορες κατηγορίες και δύο In2 SABRE βραβεία, συμπεριλαμβανομένων των ακολούθων:

Category: Digital
Follow Felix, Nestlé Purina Petcare

Category: Mediterranean
Save the Squirrel, Nestlé – Nescafé

Category: Marketing to Men
Don’t Drink and Dive, Trygg-Hansa

Category: Real Estate and Construction
The House of Clicks, Hemnet

Category: Illustrations and Photography
Washed Away, Action Aid

Category: Digital Video
Don’t Drink and Dive, Trygg-Hansa

Σε ό,τι αφορά της κατηγορίες ανά γεωγραφική περιοχή, η Weber Shandwick αναδείχθηκε Iberian Consultancy of the Year και η Prime,  Nordic Consultancy of the Year.

“Είμαι εξαιρετικά υπερήφανος για αυτό το επίτευγμα. Ευχαριστώ, όπως πάντα, τους πελάτες και τις ομάδες μας που καθημερινά εργάζονται μαζί για να δειυρύνουν τα όρια της Επικοινωνίας και να προχωρήσουν σε καινοτόμες καμπάνιες και πρωτοβουλίες, όπως αυτές που έτυχαν αναγνώρισης αυτή τη χρονιά» δήλωσε ο Colin Byrne, CEO, UK & EMEA της Weber Shandwick.

Συγχαρητήρια σε όλους τους νικητές.