Η Weber Shandwick, η πρώτη PR εταιρεία στον κόσμο που δοκιμάζει πιλοτικά το Facebook at Work. Ερευνά τη νέα πλατφόρμα ως εργαλείο επικοινωνίας και συνεργασίας για engagement των πελατών με τους εργαζομένους τους

Πέμπτη 17 Δεκεμβρίου , 2015

ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ, 17 Δεκεμβρίου 2015 – Η Weber Shandwick, πρωτοπόρος εταιρεία στον κόσμο στο χώρο της επικοινωνίας, θα είναι η πρώτη PR εταιρεία παγκοσμίως που θα δοκιμάσει πιλοτικά την πλατφόρμα συνεργασίας του Facebook για επιχειρήσεις “Facebook at Work”. Η δοκιμή η οποία ξεκινά σήμερα, με την συμμετοχή μέρους των εργαζομένων της Weber Shandwick παγκοσμίως, αποτελεί μέρος της διαρκούς προσπάθειας της Weber Shandwick να ανακαλύπτει και να κατανοεί νέες καινοτόμες πλατφόρμες επικοινωνίας για πελάτες που συνδέονται με εσωτερικά κοινά, συμπεριλαμβανομένων και των εργαζομένων.

 «Ως πρωτοπόρος εταιρεία και σε social θέματα, επιδιώκουμε συστηματικά ευκαιρίες συνεργασίας σε beta στάδιο, οι οποίες προσφέρουν πελάτες μας νέες οπτικές engagement», δήλωσε ο Chris Perry, Chief Digital Officer της Weber Shandwick. «Η συνεργασία μας με το Facebook για θέματα ‘εσωτερικής συνεργασίας’ είναι εξαιρετικά επίκαιρη, δεδομένου ότι το engagement των εργαζομένων βρίσκεται σε ώριμο στάδιο για καινοτομία και αποτελεί ένα αναδυόμενο πεδίο να εστιάσουμε για τους πελάτες μας».

Εργαζόμενοι της Weber Shandwick από διάφορες ομάδες και διαφορετικές τοποθεσίες στον κόσμο θα είναι από την αρχή μέρος του πιλοτικού προγράμματος. Οι ομάδες θα προέρχονται από πολλές οργανωτικές δομές και με διαφορές στη ροή της εργασίας, προκειμένου να κατανοήσουν την καλύτερη χρήση της πλατφόρμας για διαφορετικά είδη πελατών, αλλά και για την ίδια την εταιρεία. Για να καθορίσουν τη χρηστικότητα και την αποτελεσματικότητα της πλατφόρμας, θα συλλέξουν εκ των έσω πληροφορίες σε ό,τι αφορά τη χρήση, το engagement, την κοινοποίηση της γνώσης, τη συνεργασία, τη φιλοσοφία και τη διασύνδεση.

«Μία πολύ προσεκτικά επιλεγμένη ομάδα εταιρειών στον κόσμο μπορούν να έχουν πρόσβαση στο Facebook at Work σε αυτή τη φάση. Κατά συνέπεια είμαστε ενθουσιασμένοι ως η πρώτη εταιρεία που θα το ερευνήσουμε από την οπτική των πελατών μας, προκειμένου να δούμε πώς μπορεί να λειτουργήσει ως επικοινωνιακό εργαλείο για το engagement των εργαζομένων τους», δήλωσε ο Adam Clyne, head of digital, EMEA της Weber Shandwick.

Ως η πρώτη mobile πλατφόρμα, το Facebook At Work αποτελεί ένα ξεχωριστό και ασφαλές επαγγελματικό μέσο που επιτρέπει στους συναδέλφους μέσα σε μία εταιρεία να έχουν πρόσβαση σε πληροφορίες που έχουν αναρτηθεί.

«Στη δουλειά, είναι σημαντικό να συνεργάζεσαι και να μοιράζεσαι την πληροφορία με τους σωστούς ανθρώπους» δήλωσε ο Julien Codorniou, Director of Global Platform Partnerships του Facebook. «Ο καθένας αναζητά πιο γρήγορους και απλούς τρόπους συνεργασίας και πιστεύουμε ότι το Facebook at Work θα βοηθήσει στη δημιουργία ενός πιο παραγωγικού και διασυνδεδεμένου χώρου εργασίας».