Συνεργασία της Weber Shandwick με κορυφαία ακαδημαϊκό για να ερευνηθεί η σύνδεση των brands με την Generation K

Δευτέρα 18 Απριλίου, 2016

Η Weber Shandwick ανακοίνωσε τη νέα αποκλειστική στρατηγική της συνεργασία με την Professor Noreena Hertz, τη διακεκριμένη οικονομολόγο, συγγραφέα, strategist, επίτιμη καθηγήτρια του University College London και fellow του Cambridge University’s Judge Business School.

Όπως ανακοινώθηκε επισήμως στο Adweek Europe’s IPA Stage, τη Δευτέρα 18 Απριλίου, η συνεργασία θα βασίζεται στην σημαντική και εν εξελίξει εργασία της καθηγήτριας σε αυτό που η ίδια ονομάζει Generation K (το Κ προέρχεται από την Katniss Everdeen, ηρωίδα των Hunger Games) – 14 έως 21 ετών.

Η έρευνα της Hertz αποκαλύπτει ότι αυτή η γενιά των μελλοντικών καταναλωτών και εργαζομένων έχει εντελώς διαφορετικό mindset από παλαιότερες και διαφορετικούς τρόπους να συνδέεται με κοινά, να καταναλώνει και να συμπεριφέρεται. Η Weber Shandwick πιστεύει ότι αυτή είναι μία σημαντική πρόκληση για τα brands (τα οποία έχουν την τάση να τους αντιμετωπίζουν όπως του millennials) αλλά και τεράστια ευκαιρία στην ετήσια -και διαρκώς αυξανόμενη- καταναλωτική τους δύναμη των 150 δις ευρώ στην περιοχή της ΕΜΕΑ (Ευρώπη, Μέση Ανατολή, Αφρική).

Η δουλειά της καθ. Hertz σχετικά με τη Generation K έχει ήδη σημαντικό διεθνή αντίκτυπο την τελευταία χρονιά, καθώς έχει αναδειχθεί από τα ΜΜΕ σε Ευρώπη, ΗΠΑ, Κίνα και επιπροσθέτως σε forums συμπεριλαμβανομένου του The World Economic Forum και του Google Zeitgeist.

Η Professor Hertz δήλωσε: «Είμαι ενθουσιασμένη για τη συνεργασία με τη Weber Shandwick, προκειμένου να βοηθήσουμε brands και οργανισμούς να κατανοήσουν και να συνδεθούν καλύτερα με τη σημαντική αυτή δημογραφική ομάδα».

Ο Colin Byrne, CEO EMEA της Weber Shandwick, δήλωσε: «Η Noreena είναι ηγέτης, με σκέψη που εμπνέει. Η δουλειά της αναφορικά με την Generation K έχει συγκεντρώσει το ενδιαφέρον κορυφαίων ΜΜΕ, εταιρειών και brands. Το να κατανοήσουμε την αναδυόμενη αυτή γενιά και το πώς διαφέρει από την Gen Y είναι το κλειδί για τη μελλοντική θωράκιση των brands και των επιχειρήσεων».