Η Weber Shandwick ανακοινώνει την τοποθέτηση του Adam Clyne ως Head of Digital στην ΕΜΕΑ.

Πέμπτη 08 Ιανουαρίου, 2015

ΛΟΝΔΙΝΟ – Η Weber Shandwick ανακοίνωσε σήμερα την τοποθέτηση του Adam Clyne ως Head of Digital της εταιρείας και ο οποίος θα συμβάλει στην περαιτέρω ανάπτυξη των υπηρεσιών στο χώρο της ψηφιακής επικοινωνίας στην EMEA. Με έδρα το Λονδίνο, ο Clyne θα διευθύνει τις ψηφιακές λειτουργίες των 33 γραφείων του δικτύου της Weber Shandwick στην ΕΜΕΑ.

Ο Clyne, ερχόμενος από το The Economist Group και την νεοσύστατη επιχείρηση TVC Digital Communications, υπηρέτησε ως εμπορικός διευθυντής θέτοντας την επιχείρηση ως μια κορυφαία υπηρεσία περιεχομένου και στη συνέχεια ως Managing Director της TVC International επεκτείνοντάς την σε Ευρώπη και ΗΠΑ. Στο πλούσιο portfolio του διαχειρίστηκε καμπάνιες πελατών όπως Ralph Lauren, Tesco, Coca Cola, Heineken και Royal Caribbean. Στο παρελθόν, ο Clyne διετέλεσε Managing Director και εμπορικός διευθυντής δημοσίων σχέσεων της εταιρείας Geronimo Communications (τωρινή Kindred) και νωρίτερα ήταν ιδρυτής της εταιρείας The Lab, integrated creative agency, η οποία συγχωνεύθηκε με την Geronimo.

«Τόσο με τη δημιουργία περιεχομένου όσο και με την εμπλοκή των κοινωνικών δικτύων προσφέρονται συνεχώς νέες ευκαιρίες στους πελάτες μας και χαίρομαι που κάποιος σαν τον Adam, με την εξαιρετική εμπειρία και το όραμά του, είναι μαζί μας ώστε να επιτύχουμε στον τομέα αυτό», δήλωσε ο Colin Byrne, Διευθύνων Σύμβουλος, UK & EMEA της Weber Shandwick.

«Όσο οι εταιρείες βασίζουν τα προγράμματα marketing και δημοσίων σχέσεων στο περιεχόμενο, τόσο μεγαλύτερη είναι η ανάγκη να δημιουργήσεις ευρηματικότητα, ταλέντο και φυσικά το ανάλογο αντίκτυπο. Τα αποτελέσματα άλλωστε μιλάνε από μόνα τους για τον Adam, καθώς στο ιστορικό του έχει ήδη σπάσει ρεκόρ δημιουργικότητας που έχουν οδηγήσει επιχειρήσεις στην επιτυχία» είπε ο Chris Perry, Global President of Digital, της Weber Shandwick. «Θα αποτελέσει πολύτιμος συνεργάτης για τους πελάτες και τους συναδέλφους στην Ευρώπη, καθώς και ένα αναπόσπαστο μέλος της παγκόσμιας ηγετικής μας ομάδας.»

Ο τοποθέτηση του Clyne έρχεται να ενισχύσει περαιτέρω την Weber Shandwick και την ηγετική της ομάδα στη δημιουργία περιεχομένου και στην εμπλοκή της νέας ψηφιακής εποχής. Αυτό περιλαμβάνει την Mediaco, βραβευμένη εταιρεία για την δημοσίευση και διανομή περιεχομένου προσφέροντας μια συνολική και συμβουλευτική προσέγγιση σε brands όπως μέσα μαζικής ενημέρωσης, την Mediaco Publish, ένα σύστημα προσαρμοσμένο για την διαχείριση περιεχομένου (CMS) που αναπτύχθηκε από την μονάδα τεχνολογικού περιεχομένου της εταιρείας καθώς και την GoLive, εταιρεία παραγωγής για live-streaming και ζωντανή ροή που ενσωματώνει ζωντανή αφήγηση, εκπομπή ποιότητας και παραγωγής καθώς και διανομή στα κοινωνικά δίκτυα.

«Είμαι απίστευτα ενθουσιασμένος που θα συμμετέχω σε αυτό το τόσο φημισμένο και βραβευμένο agency, γνωστό όχι μόνο για την ηγετική του θέση στις δημόσιες σχέσεις, αλλά και για το ότι ασκεί οριακή πίεση συνεχώς στα ψηφιακά και κοινωνικά μέσα», είπε ο Clyne. «Οι ψηφιακές εκστρατείες που παραδίδονται είναι πρωτοποριακές, η ομάδα αποτελείται από πραγματικά έξυπνους ανθρώπους και ανυπομονώ πολύ να συνεργαστώ με μερικά από τα μεγαλύτερα brand στον κόσμο ώστε να συνεχίσει την έμπνευσή της στην εμπλοκή του ψηφιακού κόσμου του σήμερα.»