To PRWeek επέλεξε την Weber Shandwick Global Agency of the Year για το 2017

Παρασκευή 12 Μαΐου, 2017

Η Weber Shandwick ανακηρύχθηκε Global Agency of the Year  για το 2017 στα βραβεία  του PRWeek Global στο Λονδίνο. Αυτή η τιμητική διάκριση έρχεται για τρίτη συνεχόμενη χρονιά.

“Αυτή η αναγνώριση αντανακλά τη δύναμη του παγκόσμιου δικτύου μας και την συνεργατική μας κουλτούρα, η οποία τροφοδοτεί τη δημιουργικότητα και την καινοτομία”, δήλωσε ο Andy Polansky, Διευθύνων Σύμβουλος της Weber Shandwick. “Η επιτυχία στα βραβεία είναι μια στιγμή περηφάνειας για τις ομάδες μας σε όλο τον κόσμο καθώς δίνουμε μεγάλη σημασία στη συνεργασία μας με τους πελάτες που μας κινητροδοτούν να δημιουργούμε καθημερινά εντυπωσιακά αποτελέσματα”.

Τα βραβεία  του PRWeek Global Awards τιμούν τις δουλείες που έχουν την δύναμη να δίνουν ζωή σε ιδέες και απηχούν τα υψηλότερα standards στην δημιουργία της εικόνας των brand, ενισχύοντας την εμπιστοσύνη και ενισχύοντας την ανάπτυξη του παγκόσμιου επιχειρειν. Με 23 διαφορετικές κατηγορίες, τα βραβεία τιμούν τις καλύτερες ιδέες επικοινωνίας παγκοσμίως.

Η Weber Shandwick και οι συνεργάτες των πελατών της έλαβαν πολλά βραβεία για εκστρατείες παγκόσμιας κλάσης σε επτά κατηγορίες, μεταξύ των οποίων και η συνεργασία με τον σκηνοθέτη Vibha Bakshi για το ντοκιμαντέρ “Daughters of Mother India”, το οποίο χαρακτηρίστηκε καμπάνια της χρονιάς και κέρδισε και στις δύο κατηγορίες Issues & Crisis και Global Impact. Η εταιρεία επίσης αναγνωρίστηκε για την συνεργασία με την ActionAid UK για την καμπάνια #Brutal Cut, η οποία κέρδισε στην κατηγορία Non-profit. Με τον Pearson για το “Αλφάβητο του Αναλφαβητισμού”, όπου κέρδισε στην κατηγορία Corporate Social Responsibility λαμβάνοντας υψηλή εύφημό μνεία για την Παγκόσμια Ολοκλήρωση. Και, τέλος,  με τον Sonos, ο οποίος κέρδισε στην  Global PR Breakthrough για την εκστρατεία “Music Makes It Home”.

Η Weber Shandwick κέρδισε φέτος διάφορες κλαδικές βραβεύσεις, πέρα ​​από αυτή του PRWeek, συμπεριλαμβανομένης  και αυτή της Advertising Age Agency A-List Standout και την διάκριση The Holmes Reports North America Agency of the Year. Η εταιρία είναι για το 2016 το Global Digital Agency της Χρονιάς από The Holmes Report  και ήταν και το πιο βραβευμένο PR Agency στο Cannes Lions International Festival of Creativity το 2016.