Report: Οι διατροφικές τάσεις της επόμενης μέρας στην περιοχή της Asia Pacific

Δευτέρα 07 Σεπτεμβρίου, 2015

Το Asia Pacific Food Forward Trends Report II της Weber Shandwick αποκαλύπτει τις μεγαλύτερες τάσεις της διατροφής σε τέσσερις χώρες της περιοχής – την Αυστραλία, την Κίνα, την Κορέα και την Σιγκαπούρη- και παρέχει insights για το πώς τα food brands και οι λιανέμποροι μπορούν να συνδεθούν με κοινά, συμπεριλαμβάνοντας:
-τον αντίκτυπο των social media στην καλή γνώση και απόκτηση εμπιστοσύνης στη μαγειρική
-την αργή αλλά σταθερή υιοθέτηση του online shopping στο παντοπωλείο
-τον έλεγχο από πλευράς καταναλωτή στην επίδραση του celebrity endorsement

Τα βασικά σημεία του report περιλαμβάνουν:

  • Η αύξηση των επιλογών του υγιεινού μαγειρέματος στο σπίτι, η επικράτηση των υπηρεσιών delivery και η αυξανόμενη επιρροή της κουλτούρας στα τροφίμα δίνουν στους home chef της Asia Pacific πολλούς λόγους προκειμένου να τρώνε στο σπίτι. Στην Αυστραλία τα τρία τέταρτα (76%) όσων απάντησαν στην έρευνα τρώνε ένα γεύμα μαγειρεμένο στο σπίτι τις περισσότερες ημέρες. Εν τω μεταξύ, οι Κινέζοι καταναλωτές είναι περισσότερο πιθανό (50%) να φάνε ένα σπιτικό γεύμα την εβδομάδα, σε σχέση με τους κατοίκους της Σιγκαπούρης (40%) ή της Κορέας (34%).
  • Οι καταναλωτές εμφανίζουν αυξανόμενη άνεση στη χρήση ψηφιακών πλατφόρμων για να αγοράσουν τρόφιμα. Συγκεκριμένα, τους τελευταίους 12 μήνες, σημειώθηκε αξιοσημείωτη μετακίνηση προς τις online αγορές τροφίμων. Περισσότεροι από τρεις στους τέσσερις ερωτηθέντες στην Κίνα (76%) και περισσότεροι από τους μισούς σε Σιγκαπούρη (58%) και Κορέα (52%) δήλωσαν ότι αύξησαν τις online αγορές τους σε τρόφιμα την τελευταίο χρόνο. Στην Αυστραλία, σχεδόν οι μισοί (46%) δήλωσαν το ίδιο.
  • Τα social media και τα τρόφιμα είναι εκτενώς συνδεδεμένα, με τέσσερις στους δέκα καταναλωτές στη Σιγκαπούρη (40%) και στην Κορέα (42%) και έξι στους δέκα στην Κίνα (62%) να ποστάρουν διατροφικές τους εμπειρίες μία ή περισσότερες φορές το μήνα. 17% των Κινέζων ερωτηθέντων και 8% των Κορεατών ποστάρουν μία φορά τη μέρα. Οι Αυστραλοί είναι λιγότερο ενεργοί, ποστάροντας σε ποσοστό 29% μία ή περισσότερες φορές το μήνα.

Μπορείτε να βρείτε ολόκληρο το  Asia Pacific Food Forward Trends Report II is available στο http://webershandwick.asia/wp-content/uploads/2015/09/FoodForwardTrends.pdf

 

Σχετικό βίντεο μπορείτε να δείτε εδώ.