«Soft Power» χαρακτηριστικά, οδηγούν την brand φήμη και την επιτυχία των πόλεων της Ασίας του Ειρηνικού

Πέμπτη 11 Δεκεμβρίου , 2014

Στις μέρες μας, οι περισσσότεροι άνθρωποι ζουν σε πόλεις, και έως το 2030, το 60% του παγκόσμιου πληθυσμού (5 δισεκατομμύρια άνθρωποι) θα είναι κάτοικοι πόλεων.

Το γεγονός αυτό πιέζει πολύ τους τοπικούς ηγέτες της Ασίας. Για το λόγο αυτό, πολλοί από αυτούς ερευνούν διεξοδικά τους τρόπους με τους οποίους θα μπορούσαν να προσελκύσουν ή να αποφύγουν το δημιουργικό ταλέντο που χρειάζονται για να τους βοηθήσει να διαχειριστούν το θέμα αυτό. Επιπλέον, θα πρέπει να σκεφτούν τις επιχειρήσεις και τους τουρίστες που συμβάλουν σημαντικά στην οικονομική τους ανάπτυξη.

Η έρευνα με τίτλο: Engaging Cities: the Growing Relevance of Soft Power to City Reputations in Asia Pacific, επικεντρώνεται στους τρόπους με τους οποίους οκτώ πόλεις της περιοχής αξιοποιούν τα «soft power» χαρακτηριστικά τους – πέρα από την πολιτική, την οικονομία και τη στρατιωτική τους δύναμη – προς όφελος τους. Προσδιορίζει επίσης, τα βήματα που οι τοπικοί ηγέτες πρέπει να κάνουν για την ενίσχυση της εν λόγω brand φήμης τους, εγχώρια και στο εξωτερικό, καθώς και τους λόγους για τους οποίους είναι εξαιρετικά σημαντικό να το πράξουν.

Για να δείτε την έρευνα, παρακαλούμε όπως πατήσετε εδώ.