“Spikes Asia”: Η Weber Shandwick Ερευνά πώς η Κίνα Μετασχηματίζει την Παγκόσμια Επικοινωνία

Πέμπτη 31 Αυγούστου, 2017

Αυτό το μήνα, η Lydia Lee από τη Weber Shandwick θα βρεθεί στη σκηνή του Spikes Asia Festival of Creativity, το οποίο περιλαμβάνεται στο ετήσιο καλεντάρι των Ascential Events που περιλαμβάνει τα Cannes Lions, τα eurobest και το Dubai Lynx.

Το session «Υπόσχεση από την Ανατολή – Πώς η Κίνα Μετασχηματίζει την Παγκόσμια Οικονομία» είναι μέρος της σειράς “Market Focus” και έχει προγραμματιστεί την πρώτη μέρα του φεστιβάλ. Η Lydia θα διερευνήσει το ταξίδι της Κίνας για να καταστεί η πιο προηγμένη (και επικερδής) e-commerce και social αγορά στον κόσμο, όπως επίσης τις τρέχουσες τάσεις που οδηγούν στην ανάπτυξη και τη μετάβαση από τα “me-too” στερεότυπα της αγοράς στην καινοτομία της παγκόσμιας επικοινωνίας.

Η Lydia Lee πρόσφατα χαρακτηρίστηκε ως μία από τις «Campaign Asia’s 40 Women To Watch». Είναι Chief Strategist & Executive Vice President της Weber Shandwick China και Head of Technology της Weber Shandwick Asia Pacific. Το 2015 ήταν ανάμεσα στους HotTopics’ 100 Most Influential Tech Agency PR Executives, παγκοσμίως.

Μπορείτε να βρείτε πληροφορίες για το session της Weber Shandwick, το οποίο είναι προγραμματισμένο για το μεσημέρι της 27ης Σεπτεμβρίου εδώ.

Το Spikes Asia Festival of Creativity θα διεξαχθεί από της 27 έως τις 29 Σεπτεμβρίου