The Rising CCO

Τετάρτη 18 Ιουνίου, 2014

H Weber Shandwick, σε συνεργασία με τη Spencer Stuart, δημοσίευσε την έρευνα The Rising CCO V. Φέτος, στην πέμπτη χρονιά της, η «Rising CCO» διερευνά πώς οι CCOs σε Β. Αμερική, Ευρώπη, Ασία/Ειρηνικό και Λατινική Αμερική αναμένουν να εξελιχθεί ο τομέας ευθύνης τους σε ένα παγκόσμιο περιβάλλον με διαρκώς αυξανόμενο digital χαρακτήρα και ευρεία διασπορά των media.

Η έρευνα αποκαλύπτει ότι οι CCOs προσθέτουν, με αυξανόμενους ρυθμούς, digital και social media στην επίβλεψη και στις δραστηριότητες των τμημάτων τους και προσλαμβάνουν περισσότερους ειδικούς στα digital και social media. Τα επόμενα χρόνια, τα social media αναμένεται από μόνα τους να έχουν τον μεγαλύτερο αντίκτυπο στη δουλειά των CCOs, με το 91% να αναμένει να αυξηθεί η σημασία των social media περισσότερο από κάθε άλλο εργαλείο επικοινωνίας.

Η έρευνα ανακαλύπτει ότι οι CEOs χρησιμοποιούν τα παραδοσιακά και τα social media για διαφορετικούς σκοπούς και βλέπουν αποτελεσματικότητα χρησιμοποιώντας και τα δύο για ορισμένες επικοινωνιακές δράσεις.

Η πρόκληση για τους CCOs είναι να κατανοήσουν από άποψη στρατηγικής πότε πρέπει να χρησιμοποιήσουν τα παραδοσιακά και πότε τα social media.