To Premium της φήμης των γυναικών CEO

Τρίτη 30 Ιουνίου, 2015

Η Weber Shandwick σε συνεργασία με την KRC Research εξέδωσαν το «The Female CEO Reputation Premium? Differences & Similarities» ένα report συμπληρωματικό του «Τhe CEO Reputation Premium: Gaining Advantage in the Engagement Era» (Μάρτιος 2015). Η έρευνα αυτή διεξήχθη σε περισσότερους από 1750 senior executives παγκοσμίως. Δείχνει ότι η εταιρική φήμη και η φήμη των CEO δεν συνδέονται με το φύλο, σε ό,τι αφορά τη συνολική εταιρική φήμη και την αξία στην αγορά και είναι λίγες οι μεγάλες διαφορές μεταξύ ανδρών και γυναικών CEO στην ποιότητα της ηγεσίας. Παρόλα αυτά, δείχνει ότι όταν οι γυναίκες έχουν μία CEO που απολαμβάνει υψηλής εκτίμησης, τότε είναι περισσότερο πιθανό να παραμείνουν στην εταιρεία τους και έχουν μεγαλύτερο κίνητρο να προσπαθήσουν να φτάσουν στην κορυφή και αυτές.

Σύμφωνα με την Gail Heimann, πρόεδρο της Weber Shandwick:  «Η έρευνά μας δείχνει ότι όταν οι γυναίκες εργάζονται για γυναίκες CEO, έχουν μεγαλύτερο κίνητρο για να προσπαθήσουν να ηγηθούν της εταιρείας και αυτές. Τα αποτελέσματα αυτά οδηγούν στο αναμφισβήτητο συμπέρασμα ότι αν πραγματικά θέλουμε ισότητα των φύλων στην ηγεσία, πρέπει να προωθήσουμε περισσότερες γυναίκες σε θέσεις CEO και πρέπει να το κάνουμε τώρα».

Η έρευνα αποκαλύπτει ότι σχετικά μικρός αριθμός senior executives -29%- επιθυμεί να ηγηθεί μεγάλων εταιρειών. Γυναίκες executives που ενδιαφέρονται για τη θέση του CEO βρίσκονται σε εξαιρετικά μικρή προσφορά, καθώς είναι λιγότερο πιθανό να θέλουν κάποια μέρα να γίνουν chief executive σε σχέση με τους άνδρες συναδέλφους τους (23% έναντι 32%). Παρόλα αυτά όταν γυναίκες executives εργάζονται για γυναίκα CEO το ποσοστό ανεβαίνει σε 29%.

Επιπροσθέτως, οι γυναίκες που έχουν φιλοδοξία να γίνουν CEO είναι πιθανότερο να ανήκουν στη νέα γενιά, σε σχέση με τους άνδρες ομολόγους τους. Σύμφωνα με το report αυτό εξηγείται επειδή είναι σε σχέση με άλλες γυναίκες είναι πιθανότερο να έχουν αντιμετωπίσει στεγανά και διάκριση φύλου, κυρίως λόγω του σύντομου της εμπειρίας στην εργασία.

Η έρευνα επίσης δείχνει ότι το να διατηρείς καλή φήμη έχει μεγαλύτερη σημασία στις γυναίκες CEO. Οι γυναίκες executives είναι πολύ πιθανότερο να δηλώσουν ότι η φήμη των CEO τους τις επηρέασε περισσότερο να παραμείνουν στην εταιρεία τους σε σχέση με τους άνδρες executives (64% έναντι 54%)

Εδώ μπορείτε να βρείτε το πλήρες report.