To PRWeek ανέδειξε την Weber Shandwick ως 2015 Global Agency of the Year

Πέμπτη 30 Απριλίου, 2015

Η Weber Shandwick απέσπασε τον τίτλο 2015 Global Agency of the Year από το PRWeek. Κατά την ετήσια εκδήλωση για τα Global Awards, που πραγματοποιήθηκε στο Λονδίνο, το PRWeek απένειμε στον CEO της Weber Shandwick, Andy Polansky, τον τίτλο του Global Professional of the Year (Agency). Αναφερόμενο στις ως άνω διακρίσεις το PRWeek δήλωσε: “Κατά τη διάρκεια του προηγούμενου έτους, η Weber Shandwick καινοτόμησε στην παροχή παραδοσιακών υπηρεσιών ενσωματώνοντας σε αυτές υπηρεσίες social media, digital, content, publishing, advertising, PR και public affairs, που οδηγούν τα επιχειρηματικά αποτελέσματα των πελατών της. Με αυτή την αντισυμβατική προσέγγιση παρήχθησαν και αντισυμβατικά αποτελέσματα.”

Τα PRWeek Global Awards αναγνωρίζουν υπηρεσίες, προγράμματα που αλλάζουν τα δεδομένα στην παγκόσμια αγορά. Το βραβείο Global Agency of the Year απονέμεται στην επιχείρηση που αποδεικνύει υψηλά επιχειρηματικά αποτελέσματα, ανάπτυξη ταλέντου, συλλογική ηγεσία, καινοτομία καθώς και εξαιρετικές σχέσεις με πελάτες από τουλάχιστον τρεις διαφορετικές ηπείρους.

“Κάθε μέρα επικεντρωνόμαστε στο να προσφέρουμε την πλήρη δυναμική του παγκόσμιου δικτύου μας στους πελάτες, μέσω διεθνών συνεργασιών καθώς και την απαράμιλλη δέσμευση μας για δημιουργικότητα, καινοτομία και στρατηγική σε παγκόσμιο επίπεδο”, δήλωσε ο Andy Polansky. “H τιμή αυτή αποτελεί μια παρακαταθήκη τόσο για την ομάδα όσο και για τους πελάτες μας που ξεπερνάνε τα όρια, δίνοντας προστιθέμενη αξία σε διαφορετικές πλατφόρμες σε παγκόσμιο επίπεδο.”

Η διάκριση PRWeek’s Global Professional of the Year (Agency) απονέμεται στο πρόσωπο που φέρει καινοτομία και ηγετικές ικανότητες στο επάγγελμά του και στο agency διεθνώς. Υπό την ηγεσία του Andy Polansky, η Weber Shandwick θεωρείται η social, digital και διαφημιστική εταιρία με τις υψηλότερες επιδόσεις από τους μεγαλύτερους πελάτες, οδηγώντας την σε ηγετική θέση στο digital, social media και content marketing. Η Weber Shandwick κέρδισε και το βραβείο Best Place to Work από το PRWeek και το Advertising Age.

Στο πλαίσιο αυτό το PRWeek ανέφερε: “Η πελατοκεντρική πολιτική του Andy Polansky με εντυπωσιακές επιδόσεις, καθορίζοντας ξεκάθαρους στόχους που οδήγησαν σε δυνατά αποτελέσματα, ανεβάζει συνεχώς τον πήχη στην Weber Shandwick, στον κλάδο των δημοσίων σχέσεων καθώς και πέραν αυτού.”

“Ο Αndy είναι ένας μέντορας, ένας έμπιστος συνεργάτης και ένας ηγέτης που εμπνέει όλους μας στην εταιρία,” επεσήμανε ο Gail Heimann, πρόεδρος της Weber Shandwick. “Προσωποποιεί τη δέσμευσή μας για συνέργειες, κινητοποιώντας όλες τις ομάδες σε όλο το δίκτυό μας να προσφέρουν άριστες και δυναμικές λύσεις στους πελάτες μας. Είμαστε ενθουσιασμένοι για την αναγνώριση του με αυτή την τιμητική διάκριση.”

Η διάκριση PRWeek Global Agency of the Year αποτελεί μια από πληθώρα διακρίσεων που έχει κερδίσει η Weber Shandwick, μεταξύ άλλων διακρίθηκε ως η PRWeek’s 2015 U.S. Large Agency of the Year και The Holmes Report’s Global Agency of the Year το 2014. Η Weber Shandwick ήταν η μοναδική εταιρία δημοσίων σχέσεων που βρίσκεται στη λίστα Advertising Age Agency A-List 2014 και 2015, που της απονεμήθηκε Gold, Silver και Bronze PR Lions στο 2014 Cannes Lions Festival of Creativity.