Weber Shandwick στηρίζει την Επιστήμη των Global Data, τα Analytics, τo Search and Performance Marketing με την εξαγορά δύο κορυφαίων ψηφιακών εταιρειών

Πέμπτη 07 Δεκεμβρίου , 2017

Η Weber Shandwick ανακοίνωσε την εξαγορά δύο εταιρειών που επεκτείνουν τις παγκόσμιες δυνατότητες στα Global Data, τα Analytics, την προσφορά Search and Performance Marketing: την Resolute Digital, μια ολοκληρωμένη εταιρεία ψηφιακού μάρκετινγκ και τεχνολογίας που ειδικεύεται audience intelligence and performance marketing και την Bomoda, κορυφαία ηγέτιδα εταιρεία στον τομέα της Data Science, με βαθιά εξειδίκευση, στην Κίνα. Οι όροι των συμφωνιών δεν ανακοινώθηκαν.

Οι εξαγορές, οι οποίες τίθενται άμεσα σε ισχύ, συνδυάζουν την κορυφαία τεχνογνωσία της Weber Shandwick με πρόσθετες δυνατότητες σε δεδομένα και αναλύσεις που από κοινού θα δημιουργούν και θα παρέχουν προγράμματα επικοινωνίας υψηλής απόδοσης για τους πελάτες. Η Weber Shandwick σχεδιάζει επίσης να αξιοποιήσει την τεχνολογία που αποκτήθηκε μέσα από την κορυφαία πλατφόρμα της Bomoda στην Κίνα για να συνεχίσει να αναπτύσσει νέα εργαλεία και προσεγγίσεις που τοποθετούν τα δεδομένα στο επίκεντρο των στρατηγικών μάρκετινγκ για πελάτες σε διάφορους τομεις και γεωγραφικές περιοχές. Αυτές οι συμφωνίες ακολουθούν την εξαγορά της mobile agency Flipside από τη Weber Shandwick το 2016 προσδίδοντας βάθος στη μονάδα Mediaco της εταιρείας.

“Η σημασία των δεδομένων και των insights για τη δημιουργία αποτελεσματικών στρατηγικών επικοινωνίας συνεχίζει να επιταχύνεται”, δήλωσε ο Andy Polansky, Διευθύνων Σύμβουλος της Weber Shandwick. “Η εστίασή μας είναι πάντα να παραμείνουμε μπροστά από το ρυθμό της αλλαγής αυτής. Οι κορυφαίες δεξιότητες που φέρνουν τόσο η Resolute Digital όσο και η Bomoda θα επιτρέψουν στην Weber Shandwick να συνεχίσει να καινοτομεί γύρω από τις λύσεις στον τομέα των δεδομένων και της τεχνολογίας τις οποίες χρειάζονται οι πελάτες μας. ”

“Οι μεγάλες αλλαγές στην υιοθέτηση των κινητών και ο χρόνος που αφιερώνεται σε μεγάλα κοινωνικά δίκτυα έχουν ανοίξει πρωτοφανείς τρόπους για να βοηθήσουμε τους πελάτες να επικοινωνούν, να διαδυνδέονται και να πωλούν”, δήλωσε ο Chris Perry, Chief Digital Officer της Weber Shandwick. “Συνεχίζουμε να αναπτύσσουμε εταιρικές σχέσεις, να χτίζουμε πλατφόρμες και να εκμεταλλευόμαστε την ιδιόκτητη τεχνολογία που μας βοηθά να συλλέξουμε δεδομένα και να συγκεντρώσουμε insights που οδηγούν σε σωστό engagement του κοινού και, τελικά, στα επιχειρηματικά αποτελέσματα για τους πελάτες μας. Η Resolute Digital και η Bomoda είναι σημαντικές προσθήκες για να βοηθήσουν στην επίτευξη αυτού του στόχου για τους πελάτες μας”

Η Resolute Digital προσθέτει βαθιά εξειδίκευση στο Search, Performance Marketing στις κορυφαίες δυνατότητες περιεχομένου που έχει η Weber Shandwick

Η Resolute Digital, με έδρα τη Νέα Υόρκη, είναι μία full-service digital marketing and technology με μεγάλη τεχνογνωσία σε website analytics, search engine marketing, performance marketing, mobile και web design και ήταν από τους πρώτους πιστοποιημένους συνεργάτες του Google Analytics.

“Για περισσότερο από μια δεκαετία, η ομάδα Resolute Digital βοήθησε τους marketers να επωφεληθούν από τις ευκαιρίες που παρέχει η ψηφιακή τεχνολογία για να αναπτύξουν ολοκληρωμένες εκστρατείες ψηφιακού μάρκετινγκ που βασίζονται σε δεδομένα”, δήλωσε ο Jarod Caporino, Διευθύνων Σύμβουλος και Πρόεδρος της Resolute Digital. “Ανυπομονούμε να συνεχίσουμε αυτή την αποστολή με πελάτες σε όλο τον κόσμο ως μέρος της Weber Shandwick.”

Bomoda και Weber Shandwick φέρνουν την Data Science, τις Νέες Τεχνολογίες σε πελάτες στην Κίνα και πέρα από αυτήν

Η Bomoda, η οποία έχει επίσης την έδρα της στη Νέα Υόρκη, είναι μια κορυφαία εταιρεία data science and business intelligence με εξειδίκευση στο influencer marketing and digital commerce. Η εταιρεία έχει κατασκευάσει μία από τις πιο εξελιγμένες state-of-art πλατφόρμες κοινωνικών insights που εστιάζονται στην αγορά της Κίνας με βάση την τεχνητή νοημοσύνη και την επεξεργασία φυσικής γλώσσας.

“Πολλές από τις πιο καινοτόμες προσεγγίσεις στο ψηφιακό μάρκετινγκ σήμερα γεννιούνται στην Κίνα”, δήλωσε ο Brian Buchwald, Διευθύνων Σύμβουλος της Bomoda. “Είμαστε υπερήφανοι για την επιτυχία της Bomoda στο να βοηθούν τα brands ώστε να κατανοήσουν καλύτερα το τι οδηγεί τη συμπεριφορά των καταναλωτών και πώς αποφασίζουν για τις αγορές στην Κίνα. Με την Weber Shandwick, θα συνεχίσουμε να καινοτομούμε μαζί και να συνδυάσουμε την data science, την technology και την ανθρώπινη προσέγγιση για να αναπτύξουμε νέες μεθόδους και τεχνολογίες που αποκαλύπτουν σημαντικά insights για τις επιχειρήσεις σε αγορές σε όλο τον κόσμο».