Weber Shandwick: Marketing και Εταιρική Επικοινωνία συγκλίνουν

Τετάρτη 02 Απριλίου, 2014

Με δίκτυο 126 γραφείων σε 81 χώρες, η αναγνωρισμένου διεθνούς κύρους εταιρεία PR και Επικοινωνίας ερευνά και καταγράφει σημαντικές αλλαγές στο χώρο. Κομβικός ο ρόλος των ψηφιακών μέσων.

Πρόσφατα, παγκόσμια έρευνα της Weber Shandwick κατέγραψε μία νέα πραγματικότητα στο χώρο του Marketing και της Επικοινωνίας. Η σύγχρονη τάση θέλει τους Γενικούς Διευθυντές Επικοινωνίας (Chief Communication Officers – CCO) να αναλαμβάνουν διευρυμένες ευθύνες με τη γενική επίβλεψη και του Τομέα του Marketing. Το φαινόμενο είναι μάλιστα εντονότερο στις χώρες της Ευρώπης και της Λατινικής Αμερικής. Σε παγκόσμιο επίπεδο η τάση αυτή κατέγραψε αύξηση 35% σε σχέση με το 2012.

Η Weber Shandwick επανέρχεται στο θέμα με μία διεξοδικότερη ανάλυση, μέσα από την ευρύτερη ματιά 10 κορυφαίων –για τη θέση τους- στελεχών. Προέρχονται από την Ευρώπη τις ΗΠΑ και την Ασία, έχουν πλέον διευρυμένες ευθύνες ως Γενικοί Διευθυντές Επικοινωνίας και Marketing (CCMO) και έχουν διακριθεί για την επιτυχία και την αποτελεσματικότητά τους στα νέα τους καθήκοντα. Η ανάλυση (Convergence Ahead: The Integration of Communications and Marketing) όχι μόνο διαπιστώνει ότι το marketing και η εταιρική φήμη είναι πλέον έννοιες άρρηκτα συνδεδεμένες μεταξύ τους, αλλά επιπλέον παρέχει έναν οδηγό έξι συγκεκριμένων βημάτων αναφορικά με το πώς η σύγκλιση Επικοινωνίας και Marketing μπορεί να αποδειχθεί εξαιρετικά σημαντική.

Κομβικός αποδεικνύεται και ο ρόλος των ψηφιακών μέσων προς την κατεύθυνση αυτή. Άλλωστε σημαντικός αριθμός των Γενικών Διευθυντών Επικοινωνίας ανά τον κόσμο, όχι μόνο αναλαμβάνουν διευρυμένες ευθύνες και στον τομέα Marketing, αλλά φροντίζουν να παράγουν δικό τους ψηφιακό περιεχόμενο για τις ανάγκες των πελατών τους. Δεν είναι τυχαίο ότι το 73% εξ αυτών προσλαμβάνουν ειδικούς στα social και digital media, ενώ το 55% καλλιεργεί στενότερες σχέσεις με χρήστες του twitter και bloggers υψηλής επιρροής και διεισδυτικότητας.

«Και στην Ελλάδα διαπιστώνουμε σύγκλιση της Εταιρικής Επικοινωνίας και του Marketing. Αυτό συμπεραίνεται καθημερινά από τις σύχρονες ανάγκες των πελατών μας, παλαιών και νέων. Και στη Weber Shandwick της Αθήνας, έχουμε διαβλέψει την ανάγκη αυτή και έχουμε ήδη διαμορφώσει αντίστοιχα την επικοινωνιακή μας προσέγγιση και τη στελέχωσή μας. Είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι γιατί έχουμε τη δυνατότητα να εφαρμόσουμε τις βέλτιστες πρακτικές παγκοσμίως, προσαρμοσμένες στις ανάγκες της ελληνικής αγοράς» δηλώνει ο Managing Director της Weber Shandwick Athens κ. Δημήτρης Μιχόπουλος.

Η ψηφιακή εποχή –όπως αποδεικνύεται- έχει αλλάξει τα δεδομένα και της Επικοινωνίας και του Marketing. Και το παγκόσμιο δίκτυο της Weber Shandwick όχι μόνο διέβλεψε και κατέγραψε τις αλλαγές, αλλά τις αφομοίωσε στις πρακτικές της. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε το… motto της: Engaging Always