Διαχείριση Κρίσεων

Crisis Management

Στο διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον, οι επιχειρήσεις πρέπει να βρίσκονται πάντα σε εγρήγορση, για να προβλέπουν και να ανταποκρίνονται άμεσα στις πιθανές και αναδυόμενες κρίσεις.

Η ομάδα διαχείρισης κρίσης και προβλημάτων της Weber Shandwick βοηθά τους πελάτες της σε όλη την Ευρώπη να αναπτύξουν μια κουλτούρα ετοιμότητας, για την αποτελεσματική διαχείριση οποιασδήποτε κατάστασης και την προστασία του brand και της φήμης τους.

Η Weber Shandwick έχει αναπτύξει σχέδια διαχείρισης κρίσεων, προγράμματα κατάρτισης και ασκήσεις προσομοίωσης διαχείρισης κρίσεων, που περιλαμβάνουν έναν ιδιόκτητο προσομοιωτή διαχείρισης κοινωνικών κρίσεων, τον FireBell, που δημιουργεί αυθεντικές και σε πραγματικό χρόνο εμπειρίες «επίθεσης» από όλα τα κανάλια των social media. Προετοιμάζουμε ηγέτες για τη διαχείριση δύσκολων ερωτήσεων από ΜΜΕ, όπως και τον χειρισμό νομοθετικών επιτροπών, ομάδων επενδυτών, συγκεντρώσεων εργαζομένων και άλλων δύσκολων καταστάσεων.

Σε περίπτωση οποιασδήποτε κρίσης, είμαστε στη διάθεσή σας όλο το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, για να σας παρέχουμε καθοδήγηση και πρακτική υποστήριξη ώστε να ανταποκριθείτε γρήγορα σε οποιοδήποτε πρόβλημα – από τις πιο δραματικές καταστροφές, μέχρι τις πιο πολύπλοκες δικαστικές διαφορές. Στη συνέχεια, θα συνεργαζόμαστε στενά με τις δικές σας ομάδες στρατηγικής επικοινωνίας κατά τη φάση της ανάκαμψης από την κρίση.

Παρέχουμε συμβουλευτικές υπηρεσίες σε επιχειρήσεις σε όλη την Ευρώπη, για να τις βοηθήσουμε να προετοιμαστούν και να ανταποκριθούν σε ένα ευρύ φάσμα κρίσεων, όπως:

  • Τοπικά και διεθνή προβλήματα προϊόντων, όπως ανακλήσεις και εξόδους από την αγορά
  • Εργασιακές σχέσεις, περιλαμβανομένων των διαπραγματεύσεων, απεργιών, συνδικαλιστικών εκστρατειών, συγχωνεύσεων και κλεισίματος εργοστασίων
  • Σημαντικές δικαστικές διαφορές και κρατικές έρευνες, ειδικότερα έρευνες περί πνευματικής ιδιοκτησίας, ανταγωνισμού, διακρίσεων, απάτης και διεθνών διαφορών
  • Ζητήματα περιβάλλοντος, υγείας και ασφάλειας, συμπεριλαμβανομένων των θεμάτων προμήθειας και εφοδιαστικής αλυσίδας, φυσικών και ανθρωπογενών καταστροφών
  • Οικονομικές καταστάσεις, συμπεριλαμβανομένων των συγχωνεύσεων, εξαγορών, πτωχεύσεων και αναδιαρθρώσεων
  • Εκτελεστικά ζητήματα, συμπεριλαμβανομένων των μεταβολών διοίκησης, ζητημάτων αποζημίωσης, αποχωρήσεων και αδικοπραξιών
  • Ψηφιακά ζητήματα, όπως η απώλεια δεδομένων, ηλεκτρονικές διαφημιστικές εκστρατείες και ηλεκτρονική πειρατεία.