Η The Weber Shandwick Collective κέρδισε το Global Agency of the Year στα 2024 PR Week Global Awards 

Η The Weber Shandwick Collective (TWSC) αναδείχθηκε Global Agency of the Year κατά τη διάρκεια της ετήσιας τελετής απονομής των βραβείων PRWeek, που πραγματοποιήθηκε στο Λονδίνο. Παράλληλα η TWSC απέσπασε δέκα ακόμα διακρίσεις και επαίνους για πλειάδα εκστρατειών και κατηγοριών – κατακτώντας τον τίτλο της εταιρείας με τις περισσότερες διακρίσεις.

 

Τα PRWeek Global Awards αναγνωρίζουν την αριστεία στην διεθνή επικοινωνία, τιμώντας το έργο και τις ομάδες που βρίσκονται πίσω από τα σημαντικότερα έργα του κλάδου σε παγκόσμιο επίπεδο.

 

«Αυτή η αναγνώριση – πέρα από τις πρόσφατες διακρίσεις ορόσημο όπως το Ad Age A-list and Fast Company’s Most Innovative Companies – επιβεβαιώνει τη δύναμη που έχει η Weber Shandwick Collective στην αγορά και την αξία που προσφέρουμε στους πελάτες μας σε κάθε περιοχή της υφηλίου», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Gail Heimann. «Είμαι εξαιρετικά περήφανος για όλα όσα έχουμε καταφέρει – και είμαι σε εγρήγορση και ετοιμότητα για αυτά που θα ακολουθήσουν».

 

Η αναγνώριση του Global Agency of the Year απονεμήθηκε για την αριστεία, που έχει επιδείξει η TWSC στον τομέα της υγειονομικής περίθαλψης, την ικανότητά μας στα corporate affairs και το έργο μας για πολλές από τις μεγαλύτερες μάρκες στον κόσμο. Αρκετές ομάδες του TWSC αναγνωρίστηκαν επίσης για την εργασία των πελατών σε ένα ευρύ φάσμα – από εξαιρετικά δημιουργικά λανσαρίσματα μάρκετινγκ έως καμπάνιες που αντιμετωπίζουν τα μεγαλύτερα ζητήματα της σύγχρονης εποχής. Η Chief Healthcare Officer Laura Schoen επαινέθηκε ιδιαίτερα στην παγκόσμια κατηγορία επαγγελματιών πρακτορείων – μια αναγνώριση που είχε λάβει και το 2021.

 

Τα έργα που αναδείχθηκαν περιλαμβάνουν:

  • Η εκστρατεία της Weber Shandwick με Cappuccino για την UNESCO, “The Last Survivors”, διακρίθηκε ως η Καλύτερη Εκστρατεία στην Λατινική Αμερική. (Best Campaign in LATAM).
  • Το δίκτυο MENAT (Μέση Ανατολή, Βόρεια Αφρική, Τουρκία) της Weber Shandwick απέσπασε αρκετές διακρίσεις, που το ανέδειξαν ως Best Agency στην Μέση Ανατολή. Ο Ghaleb Zeidan, περιφερειακός CEO, ονομάστηκε ο καλύτερος PR Professional στην Μέση Ανατολή και η καμπάνια  “Heinz Ketch-Up and Down” από Current Global’s και FP7 με την Kraft Heinz MEA αναδείχθηκε η Καλύτερη Καμπάνια στην Μέση Ανατολή (Best Campaign in the Middle East).
  • Σε συνεργασία με το IFCR, το μεγαλύτερο ανθρωπιστικό δίκτυο στον κόσμο, η Weber Shandwick κέρδισε το βραβείο Global Event Activation για το “The Reclaimed Table” και μοιράστηκε το βραβείο Best Consumer Launch για το “The Unbreakable Instrument” του Nexxus με τις Mindshare, Front Row Group, Reach και Burns Entertainment.
  • Η Weber Shandwick Μεξικό απέσπασε το βραβείο Global Content για το “The Gallery of Lies” με το Animal Politico.
  • Η Prime Weber Shandwick κέρδισε για την Παγκόσμια Ενσωμάτωση (Global Integration) στη “Rewilding Mode” της Husqvarna.
  • Η Weber Shandwick Ελβετίας έλαβε έπαινο για το Global PR Breakthrough για το “The Next Chapter” της Abbott.

Συγχαρητήρια σε όλους τους νικητές!