
AstraZeneca
Project: Κάποια Πράγματα Υπάρχουν, Αλλά Δεν Φαίνονται
Κάποια Πράγματα Υπάρχουν, Αλλά Δεν Φαίνονται
Η καμπάνια θέλει να αφυπνίσει τον πληθυσμό άνω των 60 σχετικά με τη Χρόνια Νεφρική Νόσο, μια «σιωπηρή» ασθένεια. Δεν εμφανίζει συμπτώματα στην αρχή της και γι’ αυτό οι ομάδες Υψηλού Κινδύνου πρέπει να προχωρούν σε προληπτικές εξετάσεις, καθώς η έγκαιρη διάγνωση μπορεί να την καταστείλει.
01The Context
Στη Ελλάδα υπάρχουν 1 εκατομμύριο άνθρωποι που πάσχουν από αυτή τη νόσο και δεν το γνωρίζουν. Καθώς η νόσος δεν έχει συμπτώματα σε αρχικά στάδια, οι περισσότεροι ασθενείς δεν προχωρούν σε προληπτικές εξετάσεις.
02The Move
Αναγνωρίζοντας την πρόκληση της άγνοιας των ασθενών σχετικά με τη νόσο, ενημερώνουμε το κοινό για τη σημασία της υγείας των νεφρών, με στόχο την αύξηση της διάγνωσης σε αρχικό στάδιο.
03The Action
Μια καινοτόμος digital καμπάνια, στην οποία το μοντέλο είναι κρυμμένο σ’ ένα φόντο που απαιτεί μια πιο προσεκτική ματιά για να εντοπιστεί. Αυτή η προσέγγιση αναδεικνύει άμεσα το πρωταρχικό χαρακτηριστικό της νόσου.
04The Impact
Η καμπάνια απέσπασε 3,9 εκατομμύρια impressions με σχεδόν 1 εκατομμύριο μοναδικούς χρήστες να παρακολουθούν το μήνυμα που θέλουμε να περάσουμε.
Discover more brave ideas
Επικοινωνία
Η συμπλήρωση όλων των πεδίων είναι υποχρεωτική.